Суспільне мовлення

У Львові відновлюють можливість оплати проїзду карткою у громадському транспорті

Через слабкий мобільний інтернет оператора “Київстар” у Львові продовжують відновлювати можливість оплати проїзду банківською карткою у громадському транспорті. У мерії зазначають, що відновити такий тип оплати ймовірно зможуть через два дні.

Про це повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.

Як пояснтив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило, щоб відновити оплату проїзду банківськими картками, необхідно перезавантажити систему валідаторів та зібрати з них усю накопичену інформацію про оплати, здійснені у попередні дні.

Після цього з банківських карток пасажирів спишуть гроші за попередні поїздки, а валідатори зможуть приймати банківські картки. Проте, цей процес залежить від швидкості інтернет-зв’язку, тому займе певний час.

“Система електронного квитка побудована таким чином, що в разі нормального інтернет-з’єднання, щоденно, як правило ввечері, інформація стосовно валідацій, здійснених в кожному транспортному засобі, відвантажується з валідаторів. І саме тому кошти за поїздку з карток списуються вранці чи в обід наступного дня”, — пояснив Олег Забарило.

За його словами, зараз передача мобільних даних відновилася, проте швидкість вдесятеро менша від звичної.

“Ми очікуємо, що сьогодні до вечора (15 грудня, — ред) розпочнеться налагодження зв’язку з валідаторами в салонах. І, відповідно, вночі розпочнеться відвантаження інформації, яка накопичилася за період, коли не було інтернет-зв’язку. Масив інформації досить великий і відвантаження інформації потребує часу. Можливо, для того, щоб повноцінно запрацювала функція розрахунку банківською карткою, буде потрібно до двох днів. Але, сподіваємося, що така можливість буде вже завтра”, — зазначив Олег Забарило.

Наразі, для безготівкової оплати пасажири можуть використовувати транспортні картки ЛеоКарт. Станом на зараз придбати транспортні картки ЛеоКарт можна у 19 терміналах та у 39 кіосках “Інтерпрес”.

А в трамваях та тролейбусах оплатити за проїзд можна за допомогою смартфона через QR-коди Приват24 та EasyPay. Вартість поїздки при такому способі оплати складає 15 грн.

У цей період контролери не виписуватимуть штрафів пасажирам, а допомагатимуть здійснити оплату за проїзд.

Що відомо про збій в роботі “Київстар” в Україні

Зранку, 12 грудня, абоненти “Київстар” почали скаржитися на збій зв’язку. Сайт “Київстару” станом на 7 ранку тимчасово недоступний. Зокрема, про збій зв’язку повідомляли абоненти з Києва та Запоріжжя.

Користувачі “Київстар” не можуть перейти на мережі інших операторів: пресслужба Мінцифри повідомила, що це неможливо через збій, який вплинув на національний роумінг. Збій також частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів “ПриватБанку”, але не на всю мережу.

У “Київстарі” Суспільному повідомили, що збій відбувся внаслідок потужної хакерської атаки.

13 грудня гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров поінформував, що наразі фахівці працюють над відновленням сервісів, і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом дня. За його словами, після стабілізації роботи мережі, усі клієнти, які не змогли скористатись послугами через збій, отримають компенсації.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

13 грудня хакерська група “Солнцепек” із Росії взяла на себе відповідальність за атаку на ІТ-інфраструктуру компанії “Київстар”. Вони пояснили мотиви атаки тим, що компанія забезпечує зв’язком ЗСУ.


Джерело: Суспільне мовлення України