Суспільне мовлення

У Львові провели екскурсію у тролейбусі з автономним живленням

У Львові вперше провели екскурсію у тролейбусі з автономним живленням. Усі охочі могли проїхати містом, де раніше були тролейбусні маршрути, а зараз вже немає. Відвідувачам розповіли про історію тролейбусного руху та перспективи електротранспорту.

Михайло Карпущенков прийшов на екскурсію “Слово має тролейбус”. Чоловік називає себе транспортним фанатом.

“Мене запросили львівські фанати, мої колеги, через хобі. Запросили відвідати цю екскурсію, подивитися на те, як Львів починає свій шлях з експлуатації тролейбусів з автономним ходом”, — каже Михайло Карпущенков.

Екскурсію провели в межах Європейського тижня мобільності, що покликаний популяризувати громадський транспорт. Відвідувачі проїхалися у тролейбусі з автономним ходом — єдиним таким у Львові. Він може подолати до 19 кілометрів без під’єднання до контактної мережі, говорить речниця “Львівелектротрансу” Ольга Бачинська.

Екскурсія у тролейбусі з автономним живленням. Фото: Суспільне Львів

“Суть тижня мобільності — пояснити людям, що громадський транспорт, альтернативні види автомобілям — велосипеди, навіть пішохідні маршрути — дуже розвантажують наші вулиці. Це не лише про екологію. Це про зручність, час та інновації”, — каже Ольга Бачинська.

Одразу, як тільки тролейбус вирушив, почалися перші перешкоди. Одна з таких — залишене авто.

“Я виїжджав, щоб ми проїхали, я виїжджав на “бровку” зліва, щоб не зачепити ті машини, які стоять з правої сторони. Зранку там ще стоїть паркувальник, ще можна проїхати, а потім так як оце ми з вами їхали після обіду, дуже важко”, — каже водій тролейбуса Ярослав Хороз.

У Львові провели екскурсію у тролейбусі з автономним живленням

У Львові провели екскурсію у тролейбусі з автономним живленням. Фото: Суспільне Львів

Через те, що тролейбус має автономне живлення, він їде маршрутом, де сьогодні вже немає тролейбусних ліній. Екскурсовод Олександр Арістархов розповідає про історію тролейбусного руху у Львові.

“Планувалося спорудити дві лінії. Одна лінія мала бути по вулиці Городоцькій, щоби з’єднати головний вокзал з головним летовищем – то зараз станція “Скнилів”. А друга лінія мала з’єднати центр з теперішнім автобусним, тоді він був автоскладальний завод”, — каже старший науковий співробітник Музею історії науки та техніки Олександр Арістархов.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Європейський тиждень мобільності триватиме до 22 вересня.


Джерело: Суспільне мовлення України