Україна і світ

Mazda CX-60 – тест-драйв кросовера (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер Mazda CX-60, повністю нова модель, яка принесла чимало нових рішень від японського бренду.

Нумо розбиратися, що нового з’явилося та як себе поводить Mazda CX-60 на українських дорогах.

Дизайн Mazda CX-60

Mazda CX-60 виглядає масивним, особливої уваги заслуговує довгий капот, під яким розташований 6-циліндровий рядний турбомотор об’ємом 3,3 л.

Зараз дивляться

Mazda CX-60 знайшов собі місце у модельному ряду між Mazda CX-5 та Mazda CX-9. Mazda CX-60 виявися довшим за CX-5 на 17 см, проте коротшим за CX-9 на цілих 33 см.

CX-60 відрізняється від інших моделей Mazda повністю новою передньою оптикою та новими, продовгуватими задніми ліхтарями. Проте силует Mazda CX-60 залишився впізнаваним та вірним стилю Mazda.

Якщо коротко, то Mazda CX-60 – масивний, м’язистий кросовер з фамільними рисами.

Салон Mazda CX-60

З інтер’єром Mazda CX-60 ситуація аналогічна, як і з екстер’єром – все в фірмовому стилі Mazda, але зміни є, і про них згодом.

Очевидно, що Mazda CX-60 намагалися зробити максимально приємною на дотик, адже до чого ви б не торкнулися – все з преміальних матеріалів, шкіри, якісної екошкіри та м’якого пластику.

img 8733 watermarked

Дещо короткуватими мені видались подушки передніх сидінь, хотілось би більше підколінної підтримки.

Щодо змін, то однією з головних є цифрова панель приладів, з пристойною графікою та доволі простим у користуванні функціоналом.

img 8736 watermarked

Також з’явилася нова система персоналізації, здатна розпізнавати обличчя, запам’ятати його та ідентифікувати, коли та який саме водій сідає у салон. Потрібно внести свій зріст, і система автоматично встановить оптимальне положення сидіння, розташування керма, проєкційного дисплея та дзеркал заднього виду.

Вгорі торпедо розміщено 12,3-дюймовий мультимедійний сенсорний дисплей, яким можна також керувати за допомогою фірмового джойстика на центральній консолі.

img 8735 watermarked

Одразу відзначу відмінну якість зображення з камер кругового огляду, на яку зазвичай нарікали у попередніх моделях Mazda.

Бездротовий Apple CarPlay, бездротова зарядка, підігріви та вентиляція сидінь, підігрів керма – все це є в Mazda CX-60.

Панель керування клімат-контролем залишили кнопковою, і це дуже тішить. Легко, зручно і дуже практично в користуванні. Так, можливо, виглядає не надто сучасно, але це зручно.

img 8742 watermarked

Новий селектор КПП має дещо незвичну логіку зміни положень, але це справа часу.

В салоні Mazda CX-60 одразу помічає широчезний центральний тунель, який з’їдає чимало простору попереду.

img 8734 watermarked

Враховуючи масивний зовнішній вигляд CX-60 та перевагу у розмірах над CX-5, здається, що і салон у шестидесятки буде значно просторіший. Так, він просторіший, але доволі несуттєво.

Позаду місця вдосталь, є підлокітник, підігрів сидінь та роз’єми для зарядки гаджетів. Тут все чітко, особливих нарікань не виникало.

img 8729 watermarked

Багажник доволі місткий, його об’єм становить 570 л.

img 8731 watermarked

Техніка Mazda CX-60

В тестовій Mazda CX-60 було встановлено найпотужніший двигун за всю історію Mazda, рядний, шестициліндровий, турбобензиновий двигун об’ємом 3,3 л (284 к.с. / 450 Нм) з технологією Mild Hybrid.

dsc 0153 watermarked

Також в Україні Mazda CX-60 пропонується з чотирициліндровим бензиновим Skyactiv-G об’ємом 2.5 л, але сьогодні не про нього.

Обидва варіанти двигунів Mazda CX-60 комплектуються новою 8-АКПП. Головна особливість нової КПП — відсутність гідротрансформатора. Замість нього встановлена багатодискова муфта.

Особливості нової КПП все ж відчуваються та проявляються у певних ривках під час перемикань, особливо це стосується перших передач.

Враження від водіння приємні, шарму додає розкішне звучання двигуна та швидка реакція на натискання педалі акселератора. В міру динамічний, тяжкий та великий кросовер впевнено тримає дорогу та дозволяє бути впевненим у запасі потужності.

До слова, витрати палива у місті в нас становили 10,8 л на 100 км, що дуже непогано для двигуна об’ємом 3,3 л.

dsc 0162 watermarked

Mazda CX-60 отримала повний привід, в якому, за замовчуванням, більша частина крутного моменту передається на задню вісь. Здебільшого задньопривідне компонування використовують преміальні бренди. А чим Mazda CX-60 не преміум?

dsc 0156 watermarked

Попереду в Mazda CX-60 встановлені подвійні поперечні важелі, а позаду багатоважільна підвіска.

Підвіска доволі прогнозовано поводить себе на рівній дорозі та справляється з більшістю нерівностей, хоча взнаки даються тяжкі 20-дюймові диски, які надто полюбляють перешкоди у вигляді лежачих поліцейських.

Скільки коштує Mazda CX-60 в Україні

Mazda CX-60 2,5 SkyActiv 8AT 4WD 192 к.с. – у стартовій комплектації Exclusive-line коштує 1 651 600 грн.

Mazda CX-60 3,3 Turbo MHEV48 8AT 4WD 284 к.с. – у стартовій комплектації Exclusive-line коштує 2 052 000 грн.

Mazda CX-60 3,3 Turbo MHEV48 8AT 4WD 284 к.с. – у топовій комплектації Premium-sport, а саме така була у нас на тест-драйві, коштує 2 052 000 грн.

Варто зазначити, що ціни вказані з урахуванням спеціальної пропозиції на авто 2023 року, які перебувають в Україні та в дорозі.

Підсумки

Mazda CX-60 – абсолютно новий гравець від японського бренду, який вже без натяків мітить у преміальний сегмент. Це стосується і зовнішності, й інтер’єру, і технічних новинок, і ціни.

Чи вдасться йому закріпитись у новому сегменті?

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-02-07 18:58:55

Магазин автозапчастини AvtoBot м.Ніжин