Суспільне мовлення

Збій у роботі “Київстар” вплинув на оплату проїзду у громадському транспорті Львова

У Львові через збій у роботі мобільного оператора “Київстар”13 грудня пасажири не могли розрахуватися банківською карткою у громадському транспорті. Це трапилося через те, що усі валідатори із центральним програмним забезпеченням обладнані мобільними SIM-картками “Київстар”.

Про це повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.

“Чимало пасажирів, які сьогодні хотіли оплатити за проїзд банківською карткою, телефоном, чи годинником не змогли цього зробити. На екрані валідатора засвітився червоний хрестик у супроводі подвійного звукового сигналу, що говорить про помилку оплати. Це триватиме допоки мобільний оператор не відновить повноцінно свою роботу. Наразі  для здійснення безготівкової оплати просимо користуватися карткою ЛеоКарт”, — повідомили у пресслужбі міської ради.

Пасажирам електротранспорту нагадують, що в трамваях та  тролейбусах оплатити за проїзд можна за допомогою смартфона через QR-коди Приват24 та EasyPay. Вартість поїздки при такому способі оплати складає 15 грн.

Якщо жоден із безготівкових способів оплати недоступний — рекомендують придбати квиток у водія.

“Щодо оплати карткою, в системі закладено резервний запас роботи без мобільного зв’язку – це 24 години.  Це передбачено технічними характеристиками системи. Станом на зараз мобільного зв’язку немає понад 24 години. Команда “Львівавтодору”, спільно з підрядником,  чеською компанією “Mikroelektronika”, активно працюють над усуненням збоїв у системі”, — пояснив директор департаменту міської мобільності Олег Забарило.

За його словами, крім того ЛКП “Львівавтодор” вже працює над зміною мобільного оператора.

Також у пресслужбі Львівської міської ради, додали, що у цей період контролери не виписуватимуть штрафів пасажирам, а допомагатимуть здійснити оплату за проїзд.

Що відомо про збій в роботі “Київстар” в Україні

Зранку, 12 грудня, абоненти “Київстар” почали скаржитися на збій зв’язку. Сайт “Київстару” станом на 7 ранку тимчасово недоступний. Зокрема, про збій зв’язку повідомляли абоненти з Києва та Запоріжжя.

Користувачі “Київстар” не можуть перейти на мережі інших операторів: пресслужба Мінцифри повідомила, що це неможливо через збій, який вплинув на національний роумінг. Збій також частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів “ПриватБанку”, але не на всю мережу.

У “Київстарі” Суспільному повідомили, що збій відбувся внаслідок потужної хакерської атаки.

13 грудня гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров поінформував, що наразі фахівці працюють над відновленням сервісів, і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом дня. За його словами, після стабілізації роботи мережі, усі клієнти, які не змогли скористатись послугами через збій, отримають компенсації.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

13 грудня хакерська група “Солнцепек” із Росії взяла на себе відповідальність за атаку на ІТ-інфраструктуру компанії “Київстар”. Вони пояснили мотиви атаки тим, що компанія забезпечує зв’язком ЗСУ.


Джерело: Суспільне мовлення України