У Львові ще на трьох маршрутах діє безготівкова оплата
Від сьогодні, 3 жовтня, у Львові безготівкова плата запрацювала ще на трьох маршрутах. Це автобуси під номером 58, 59 та 11. У червні цього року, такий спосіб оплати тестово запустили на кількох маршрутах.
Як реалізовують проєкт електронного квитка у Львові та коли на всіх маршрутах можна буде розрахуватись платіжною картою, дізнавалось Суспільне.
Безготівкова оплата на міському маршруті №1А працює чотири місяці, водій розповідає, що люди оплачують проїзд і готівкою, і платіжною карткою.
“І так і так, і так погано, і так погано, білети будуть, вже плану не буде, той самий план. Далі те саме, що творилось, те і твориться”, — каже водій одного з автобусів.
Від сьогодні ще на трьох маршрутах це автобуси під номером 58, 59 та 11 запрацювала безготівкова оплата. У транспорті частина людей користуються картками “Леокарт”.
Леокарт — це електронний квиток для оплати у транспорті для пільгових категорій населення. За словами директора міського департаменту мобільності Олега Забарила, це один з етапів впровадження проєкту електронного квитка у Львові.
Наступний етап реалізується зараз, це прилади для електронної оплати у маршрутках, такі, за його словами, будуть розміщені на всіх маршрутах до кінця року.
“Наступним етапом, коли система буде якісно працювати на етапі безготівкової оплати, ми переходимо на оплату транспортної роботи. У цьому випадку оператор “Львівавтодор” збирає кошти від пасажирів на всіх видах транспорту, а місто через оператора фінансує транспортну роботу перевізників, тобто оплачує за кожен кілометр транспортної роботи по автобусах, трамваях, тролейбусах”, — пояснює директор міського департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило.
Засновник громадської організації “За зручне місто” Святослав Товстига каже, що напрацьований проєкт автоматизованої системи оплати, який реалізується, включає місячні абонементи для пасажирів та додаток на телефоні. Водночас, за його словами, способів оплати мало бути більше.
“Способів оплати мало б бути набагато більше і форм оплати у тому числі. Як наслідок що ми маємо зараз, левова частка оплачує проїзд готівкою і є навантаження далі на водія. Водієві складно, йому далі треба конкурувати з колегами з інших маршрутів, щоб більше людей назбирати, хоч мало би бути що, мала б бути транспортна робота”, — говорить Святослав Товстига.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
На проєкт автоматизованої оплати у транспорті місто взяло кредит у розмірі 12 мільйонів. Близько 5 мільйонів вже витратили за закупівлю обладнання та програмне забезпечення, повідомив Олег Забарило.