Україна і світ

Тест-драйв Jeep Wrangler: його величність джип


На тест-драйві у Фактів ICTV.Life побував справжній, брутальний рамник, який без перебільшення можна назвати одним із найкращих позашляховиків у світі.

Нумо дізнаватися, чим здатен здивувати та скільки коштує вже легендарний Jeep Wrangler, нащадок американського армійського позашляховика Willys часів Другої світової війни.

Дизайн Jeep Wrangler

Щоправда, Willys – це скоріше про дводверну версію Jeep Wrangler, а ось у нас на тесті побувала його подовжена чотиридверна версія Unlimited. З усім тим, характер та всі риси пращурів тут теж збережені.

Jeep Wrangler – брутальний, утилітарний позашляховик з масивними, випнутими колісними арками та бамперами з нефарбованого пластику.

Весь позашляховий характер Jeep Wrangler підкреслюють позашляхові шини BF Goodrich, запаска на задніх дверцятах, кремезні замки капота та ще ціла низка деталей, які додають йому автентичності.

Ну і вишенькою на торті є те, що Jeep Wrangler є автомобілем-конструктором, який можна самостійно частково розібрати.

За допомогою інструменту, який йде в комплекті до авто, дах і дверцята авто можна зняти, що перетворить Jeep Wrangler на свого роду багі та зробить його ще більш схожим на Willys. Такий собі утилітарний конструктор Lego для дорослих, якщо хочете.

Салон Jeep Wrangler

В інтер’єрі Jeep Wrangler намагалися знайти баланс між якісними рішеннями типу шкіри Nappa та витривалими матеріалами, які витримають пересування без даху та суворі умови експлуатації.

Одночасно Jeep балансує між олдскульними рішеннями з великою кількістю всіляких кнопок, тумблерів, важелів та сучасними рішеннями з широчезним екраном мультимедіа 12,3 дюйма.

Мультимедіа підтримує Apple CarPlay та Android Auto, а також є бездротова зарядка для смартфона.

Те саме стосується й панелі приладів, де лампові колодязі з аналоговими стрілками поєднуються із сучасним 7-дюймовим дисплеєм бортового комп’ютера посередині.

Загалом у Jeep все вдалось, адже зберігся питомий стиль та харизма позашляховика та знайшлося місце якісним матеріалам і сучасним гаджетам.

Посадка водія висока, кермо доволі велике, проте влаштуватися зручно допомагає достатній діапазон регулювань.

До габаритів доводиться звикати, особливо до передніх колісних арок, яких не видно за капотом.

Те ж саме стосується й оглядовості позаду, адже запасне колесо дещо звужує огляд.

Хоча, під час паркування всі нюанси з оглядовістю та габаритами нівелюються наявністю камери заднього виду та камери попереду.

Щодо простору салону питань у мене не виникало, адже і попереду, і позаду його більше ніж достатньо.

Позаду все доволі скромно та утилітарно, є підлокітник, розетка та порти для зарядки гаджетів.

Багажник не надто великий, як могло б здатися, його об’єм складає 533 л. Цього цілком достатньо, як на мене, проте якщо скласти передню частину даху та покласти його в багажник, то залишиться не так вже й багато простору.

Якщо ж скласти спинки другого ряду, то об’єм збільшиться вдвічі, а це вже доволі пристойно.

Як їде Jeep Wrangler

В Україні Jeep Wrangler доступний лише з турбобензиновим двигуном об’ємом 2,0 л потужністю 272 к.с./400 Нм та 8-АКПП.

Це, звісно, не легендарний двигун Hemi об’ємом 6,4 л та потужністю 470 к.с./637 Нм, проте це все, чим доведеться тішитись європейському ринку, зокрема й Україні.

Так, не можна сказати, що Jeep Wrangler чогось бракує в плані потужності чи тяги у місті, на трасі чи бездоріжжі.

Проте я завжди ловив себе на думці, що, якщо 2,0 л цілком вистачає для Jeep Wrangler, то як він їде з Hemi? Впевнений, що значно цікавіше та веселіше, проте через екологічні норми ми цього не відчуємо.

Як почуває себе Jeep Wrangler у місті? Як не у своїй тарілці. Так, вузькі вулиці, щільний трафік, затори – це все не зовсім про Jeep Wrangler.

Якщо лише глянути на шини, то можна зрозуміти, що й траса – це не зовсім його стихія. Тряска, вібрації, шум, жорсткість – це все що ви відчуєте з Jeep Wrangler на трасі.

І ні, не все так радикально погано, адже на Jeep Wrangler можна їздити й у місті, і на трасі, просто зі своїми особливостями, й це потрібно любити.

Куди краще Jeep Wrangler почуває себе на розбитих або польових дорогах, де ти можеш сміливо летіти не пригальмовуючи, де інші ледве їдуть.

З Jeep Wrangler ти можеш впевнено з’їжджати з асфальту та без долі сумніву пірнати у піщані дюни, долати брід глибиною 76,2 см та дертися на кам’яні перешкоди.

Олдскульний рамний позашляховик Jeep Wrangler має ще чимало козирів у рукаві, а саме: блокування переднього та заднього диференціалів, система постійного повного приводу Rock-Trac із п’ятьма режимами роботи роздавальної коробки, кліренс 252 мм і тд.

Позашляхові якості та повний привід Jeep Wrangler у версії Rubicon потребують окремого огляду, такий огляд ми ще зробимо окремо, проте, якщо коротко, то на бездоріжжі Jeep Wrangler – просто король.

Скільки коштує Jeep Wrangler

В Україні доступні дві чотиридверні версії Jeep Wrangler – Sahara Unlimited та Rubicon Unlimited. Відрізняються вони в основному системами повного приводу, конструктивними особливостями та комплектаціями.

Jeep Wrangler Sahara Unlimited (2.0L TURBO/АКПП-8/4WD) – простіша версія, її ціна мтановить 2 988 700 грн.

Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (2.0L TURBO/АКПП-8/4WD) – максимальна версія, вона коштує 3 196 600 грн. Саме така версія була у нас на тесті.

Підсумки

Jeep Wrangler це позашляхова легенда, фан-кар, автомобіль із душею, автомобіль для душі, і ще купу компліментів можна відсипати цьому нащадку Willys і одному з винуватців виникнення узагальнюючого поняття для всіх позашляховиків та кросоверів – “джип”.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Його місце у хащах, де доріг немає, а є лише напрямки. До його норову та особливостей потрібно бути готовим, адже навряд чи це авто для комфорту, поїздок на шопінг чи в офіс. Хоча, хто знає? Вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-10-08 17:16:25