Суспільне мовлення

“Гостинність без обмежень”: у Львові готельєрів та рестораторів навчають основам безбар’єрності

У Львові готельєрів та рестораторів навчають основ безбар’єрності. Це другий етап навчання для представників сфери, зокрема, туризму та громадського харчування, він має назву “Гостинність без обмежень”, розповіла Суспільному керівниця міського управління туризму Христина Лебедь.

Практична частина навчання, що має назву “Гостинність без обмежень” відбувається безпосередньо у готелях або ж кав’ярнях міста. Львівським готельєрам та рестораторам показують як найкраще адаптувати свої заклади для потреб кожного відвідувача, зокрема, людей із протезами чи у кріслах колісних. За словами викладачки навчань Ніни Мацюк, фізично облаштувати простір — це лише половина шляху до безбар’єрності.

“Важливо забезпечити не тільки безбар’єрність і доступність фізичного простору для того, щоб кожна людина могла зайти в приміщення, зробити замовлення, отримати якусь послугу. Також важливо як цих людей обслуговують. Чи коректні слова вживають? Чи коректно відбувається взаємодія? Щоб людина почувалася комфортно”, — говорить викладачка навчань із інклюзивності та безбар’єрності Ніна Мацюк.

Працівників сфери обслуговування навчають основам безбар’єрності. Фото: Суспільне Львів

Бере участь у такому навчанні представниця мережі пекарень та закладів харчування Оксана Сенич. Каже, на заняттях їм розповіли про те, на що раніше могли не звертати увагу у своїй роботі.

“Наприклад, сервісна зона — її потрібно опустити, аже не завжди людина може побачити меню, тому що вона нижче. Так само помита підлога може зашкодити людині, яка може бути на милицях. Багато таких нюансів, про які ми в нашому житті не задумуємося. А це може спричинити людині травму або дискомфорт”, — каже менеджерка мережі закладів харчування Оксана Сенич.

"Гостинність без обмежень": у Львові готельєрів та рестораторів навчають основам безбар’єрності

Працівників сфери обслуговування навчають безбар’єрності. Фото: Суспільне Львів

Навчання відбуваються у два етапи, каже керівниця міського управління туризму Христина Лебедь.

“Ці навчання включають в себе дві частини: лекційну та практичну. На лекційній частині тренери розповідають про коректну комунікацію з людьми з інвалідністю та в сфері доступності. А також про архітектурну частину вже збудованої інфраструктури: її адаптацію, і планування безбар’єрної інфраструктури загалом”, — говорить керівниця міського управління туризму Христина Лебедь.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Загалом, за словами Христини Лебедь до кінця року мають на меті залучити до таких навчань безбар’єрності близько 500 людей, що мають відношення до львівської сфери гостинності.


Джерело: Суспільне мовлення України