Україна і світ

Тест-драйв Cupra Formentor VZ: прихована динаміка


На тест-драйві у Факти ICTV.Life побував кросовер Cupra Formentor VZ, якому попри доволі стриману зовнішність вдається дарувати справжній шквал емоцій та спортивний драйв.

Нумо дізнаватися, що собою являє та скільки коштує Cupra Formentor VZ.

Дизайн Cupra Formentor VZ

Як я вже й казав, зовні Cupra Formentor VZ  доволі стриманий, особливо у цьому червоному кольорі, який більше пасує модельному ряду Seat, ніж спортивній Cupra.

Cupra Formentor все ж більше личать притаманні їй кольори – графітовий, сірий та темно-синій мат.

Та й загалом Cupra Formentor не схожий на представника спортивного бренду, а радше на звичайний, компактний, міський кросовер.

Салон Cupra Formentor VZ

Інтер’єр Cupra Formentor VZ теж доволі спокійний, але виконаний з якісних матеріалів і доволі стильний. Жодних запитань до якості складання, підбору та компонування матеріалів.

Передні крісла ківшеподібні, з вираженою боковою підтримкою, оснащені електрорегулюванням та підігрівом.

Панель приладів цифрова, з якісною картинкою та має кілька режимів відображення.

У Cupra Formentor не надто багато фізичних органів керування, більшість функцій автомобіля доступні через 12,3-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи.

Мультимедіа підтримує бездротові Apple CarPlay та Android Auto, дисплей видає якісну картинку та працює швидко, тут жодних нарікань, проте все ж особливості свої має.

Керування кліматичною системою теж більшою мірою відбувається через дисплей, що не надто зручно та змушує зайвий раз відволікатися та блукати в меню.

Загалом салон просторий, місця достатньо і спереду, і позаду. Клімат-контроль тризонний, тож у пасажирів другого ряду є можливість самостійно регулювати температуру.

Багажник має об’єм 420 л, чого цілком достатньо для міського кросовера.

Динаміка Cupra Formentor VZ

Cupra Formentor VZ оснащений турбобензиновим двигуном 2.0 TSI, що має потужність 310 к.с. та максимальний крутильний момент 400 Нм. Двигун працює в парі з семиступеневою DSG та повним приводом.

Хоч цифри й говорять самі за себе та все ж Cupra Formentor VZ може бути різною.

На вибір є кілька режимів водіння: Comfort, Sport, Cupra, Individual, Offroad.

У режимі Comfort абсолютно спокійний звичайний кросовер, який навіть не натякає на свій вибуховий спортивний характер.

У режимі Sport та Cupra ситуація протилежна, адже Cupra Formentor VZ всіма можливими способами намагається продемонструвати свій норов.

Змінюється робота двигуна, КПП, підвіски, рульового керування та з’являється характерне басисте гарчання двигуна, яке підсилили завдяки аудіосистемі.

Cupra Formentor VZ створена, щоб дарувати емоції. І це той випадок, коли краще один раз спробувати, аніж десять разів розповідати.

4,9 с до сотні, 310 к.с./400 Нм та соковите звучання двигуна, а що ще потрібно?

Підвіска Cupra Formentor VZ не надто м’яка та комфортна, проте відповідає характеру авто.

Cupra Formentor VZ прекрасно тримає дорогу, проходить швидкісні повороти та завжди наче провокує до динамічного водіння.

Увімкнувши режим Cupra, ви вже ніколи не повернетеся до режиму Comfort, хоча це завжди можливо.

Скільки коштує Cupra Formentor VZ

Cupra Formentor VZ з двигуном 2.0 TSI 310 к.с., 7-DSG та повним приводом коштує від 1 691 453 грн за авто в наявності на складі.

Найдорожча Cupra Formentor VZ з двигуном 2.0 TSI 310 к.с., 7-DSG та повним приводом коштує 1 792 119 грн за авто в наявності на складі.

Підсумки

Cupra Formentor VZ – автомобіль-емоція. І це не про дизайн чи інтер’єр, а саме про характер, драйв та поведінку в режимі Cupra.

Водночас Cupra Formentor VZ може перетворитися на звичайний міський кросовер, перейшовши в режим Comfort.

Отже, Cupra Formentor VZ балансує між спортом та комфортом, хоча спортивного драйву тут значно більше, як на мене.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Чи вартує він вашої уваги? Вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-10-28 13:38:11