Суспільне мовлення

Списання подвійної вартості за проїзд у громадському транспорті: коли львів’янам повернуть гроші

У “Львівавтодорі” відреагували на скарги мешканців, які заявляли про надмірне списання коштів за проїзд у громадському транспорті. Це трапилось через збій у системі. Гроші цим пасажирам повернуть впродовж 14 робочих днів.

Як повідомили у пресслужбі Львівської міської ради, на вихідні до ЛКП “Львівавтодор” від банку надійшло повідомлення про необхідність додаткової перевірки списань коштів за п’ятницю, 23 лютого. Після цього “Львівавтодор” розпочав внутрішню перевірку разом з чеською компанією “Мікроелектроніка”, яка впроваджувала систему е-квитка у Львові.

Невдовзі з’явились перші звернення від пасажирів на “Гарячу лінію міста” та гарячу лінію “ЛеоКарт” про некоректне списання коштів за проїзд у громадському транспорті. Чимало звернень підтвердились.

“Після перевірки кожної операції у підприємстві підтвердили, що у близько 2% пасажирів, які розрахувались за проїзд банківською карткою у п’ятницю, 23 лютого, справді відбулось “подвоєння транзакцій”, — йдеться у повідомленні.

За даними мерії, збій не пов’язаний з якістю роботи валідатора, часом валідації, маршрутом транспортного засобу, видом транспорту чи видом платіжної системи. Як виявилось, виникли проблеми роботі фінансового ядра компанії “Мікроелектроніка”. Компанія підтвердила у своєму листі подвоєння транзакцій та запропонувала механізм автоматичного повернення надміру списаних коштів.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Наразі технічний відділ завершує ідентифікацію усіх помилкових транзакцій за цей день. Після цього впродовж 14 робочих днів надмірно списані кошти у повному обсязі автоматично повернуть пасажирам. За даними мерії, зараз система безготівкової оплати працює у звичному режимі.


Джерело: Суспільне мовлення України