Україна і світ

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив ліфтбек Skoda Octavia A8 четвертого покоління, який дебютував ще у 2020 році.

Фейсліфтова версія Skoda Octavia A8 вже теж дебютувала на нашому ринку, проте й попередня версія все ще продається.

Тож поки очікуємо оновлену Skoda Octavia A8 на тест, нумо розбиратись з попередником.

Зараз дивляться

Дизайн Skoda Octavia A8 

Skoda Octavia A8 – це добре знайомий українським автомобілістам дизайн, який хоч і став значно сучаснішим у порівнянні з попереднім поколінням, та все ж залишився впізнаваним.

Попри те, що модель з’явилась ще у 2019 році, дизайн, як на мене, все ще сучасний.

Однак Skoda Octavia не ставить за мету виділятися у потоці та залишається носієм стриманого та дещо ділового стилю.

Інтер’єр Skoda Octavia A8

Салон Skoda Octavia A8 не здивує вас ультрасучасними та експериментальними рішеннями, проте здивує дещо іншим.

Я не одразу звернув увагу на пробіг тестового автомобіля, який складав близько 50 тис. км. Зазвичай тестові автомобілі є практично новими і їхній пробіг не перевищує 10 тис. км, тож оцінити зносостійкість та витривалість салону складно.

Так ось, салон тестової Skoda Octavia виглядав на рівні нового, не зважаючи на пробіг та 2021 рік випуску. Жодних скрипів, писків та зайвих звуків у салоні. Якість матеріалів та якість збірки – тверда п’ятірка.

Салон виглядає доволі стримано та в стилі Skoda. Ергономіка на високому рівні, все на своїх місцях, проте з особливостями.

Панель приладів – цифровий кластер Virtual Cockpit з 10-дюймовим дисплеєм. Інформація легко зчитується, а якість зображення на пристойному рівні, проте з налаштуваннями доведеться дещо побавитись.

Мультимедійний екран теж видає доволі якісне зображення, хоча й не вражає розмірами (10 дюймів). Є бездротова зарядка, Apple CarPlay та Android Auto.

Більшість налаштувань у Skoda Octavia відбувається за допомогою мультимедійного дисплея, що, як на мене, не завжди зручно. Особливо це стосується сенсорного керування клімат-контролем, проте це справа вподобань та звичок.

Салон дуже просторий, місця вдосталь попереду та позаду. Як завжди у салоні Skoda – зручні ніші, підсклянники, шторки.

Позаду без проблем вміщається три пасажири, простору для ніг та голови вистачає з запасом.

Якщо сказати, що багажник у Skoda Octavia великий – це нічого не сказати. Багажне відділення велетенське – 600 л.

Простір багажника максимально продуманий, є зручні ніші, вішачки для пакетів, різного роду фіксатори, сітки, гачки та електропривід дверей.

Як їде Skoda Octavia А8

Тестовий Skoda Octavia А8 у комплектації Style був обладнаний турбобензиновим двигуном 1,4 л TSI (150 к.с./250 Нм) та 8-АКПП з класичним гідротрансформатором.

Ця пара нам вже знайома з тест-драйву Skoda Karoq. Skoda Octavia А8 у такому компонуванні доволі бадьоро поводить себе в трафіку. Динаміки турбомотора та швидкості перемикання КПП цілком вдосталь. Жодних нарікань на роботу мотора та гідротрансформатора Aisin у мене не виникало.

Так, очікувати надзвичайних прискорень та спортивних якостей не варто, проте динаміки, особливо під час старту з місця, цілком достатньо для міста та траси. Витрати палива у змішаному циклі на тест-драйві складали близько 7,5 л на 100 км.

Підвіска комфортна, м’яка та доволі прогнозована. Skoda Octavia А8 впевнено почуває себе на наших дорогах та дуже пристойно долає їхні недоліки.

Підсумки

Skoda Octavia А8 видалась цілком збалансованою в плані дизайну, якості та ходових якостей. Є нюанси, проте, як на мене, переваг у цьому випадку явно більше. З нетерпінням очікуємо на тест-драйв оновленої Skoda Octavia А8 FL.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-05-31 16:23:22