Прийом, якого не було: що робити, якщо в особистому кабінеті виявили недостовірний візит до лікаря
Фахівці Національної служби здоров’я України розповіли, що робити, якщо у своєму особистому кабінеті ви виявили візит до лікаря, якого насправді не було.
– Іноді трапляються ситуації, коли користувачі якоїсь із медичних інформаційних систем виявляють у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді не було, – йдеться в повідомленні.
Алгоритм дій
Що ж робити, якщо ви побачили недостовірний візит до лікаря? У НСЗУ запропонували такий алгоритм дій:
- якщо є можливість, з’ясуйте в лікаря, який вніс таку інформацію у вашу електронну медичну карту, чому так сталося. Можливо, сталася помилка;
- у такому разі важливо ввічливо вказати на помилку і попросити видалити інформацію про недостовірний візит;
- у разі неможливості зв’язатися з лікарем, зверніться безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.
Можливі зловживання
У Службі зазначили, що якщо ви бачите регулярні недостовірні візити, внесені в одному і тому ж медичному закладі, це може бути зловживанням з боку лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров’я за номером 16-77, або за посиланням.
Кожна скарга перевіряється і в разі можливого порушення НСЗУ реагує, запевнили у відомстві.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело: НСЗУ
Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-08-19 13:39:19