Суспільне мовлення

“Наша місія — українізувати ялинку”: львівський бренд створив колекцію ялинкових прикрас

Львівський бренд створив колекцію ялинкових прикрас за мотивами картин Примаченко та Малевича, а також верхівку для ялинки у формі тризуба. Частину виручених грошей підприємці скеровують на благодійність.

Більше про це дізнавалося Суспільне.

Замість звичної верхівки ялинки львівський бренд створив прикрасу в формі тризуба.

“З цього почалась історія нашого бренду. Ми подумали, що не можемо пропонувати тільки тризуб, потрібно було ще запропонувати ялинкові прикраси. І вирішили, що цікаво було б перенести картини Марії Примаченко на ялинкові кулі”, — каже співзасновник бренду Павло Чмирук.

Павло Чмирук показує верхівку ялинки у вигляді тризуба. Фото: Суспільне Львів

Ідея зробити ялинкові кулі за мотивами творчості Казимира Малевича з’явилась літом, каже співзасновниця бренду Юлія Стрипа. Загалом до колекції увійшло вісім ялинкових куль. Вони складені у два подарункові набори — “Супрематизм” та “Українське село”. Скляні кулі розписані вручну на Львівському склозаводі.

“Ми обрали нанести картини Казимира Малевича на кулі тому, що багато українців не знають, що він український, не кажучи вже про іноземців, і ми хотіли повернути його спадщину саме в Україну. Тому що РФ і фізично намагається знищити наше мистецтво, як сталося з музеєм Примаченко”, — зазначає Юлія Стрипа.

Кулька, натхненна творчістю Малевича

Кулька, натхненна творчістю Малевича. Фото: Суспільне Львів

Є дві серії: “Звірі” та “Люди” із картин Марії Примаченко. Вони складаються з шести куль.

“Це є колекція “Звірі”, тут ми маємо кулю “Бичок”, також куля з колекції “Звірі” з картиною “Горбоконик”. Також ми маємо колекцію “Люди”. Моя улюблена куля — це поцілунок. Тут представлено побутові сценки, деякі романтичні, деякі веселі”, — розповідає співзасновниця бренду.

Іграшка за мотивом картини Примаченко

Іграшка за мотивом картини Примаченко. Фото: Суспільне Львів

Коробка з іграшками

Коробка з іграшками. Фото: Суспільне Львів

Ідея зробити такі прикраси на ялинку виникла у авторів два роки тому.

“Наша місія — українізувати ялинку. Ми хотіли відійти від радянського сприйняття ялинки, українізувати, тому все почалося з верхівки-тризубу і насправді не було на ринку скляної, це перша наша авторська розробка”, — додає Павло Чмирук.

Ялинка, прикрашена іграшками від львівського бренду

Ялинка, прикрашена іграшками від львівського бренду. Фото: Суспільне Львів

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Частину грошей з продажу ялинкових прикрас з картинами Марії Примаченко автори скеровують на потреби фонду родини Примаченко, виручку з інших продажів направляють на потреби українського війська.


Джерело: Суспільне мовлення України