Україна і світ

TikTok запускає рекламу з АІ-контентом

TikTok дасть змогу створювати рекламу за допомогою ШІ. Це допоможе прибрати мовні бар’єри в просуванні продукції.

TikTok запускає рекламу з ШІ-контентом

Так, новинка працюватиме у вигляді аватарів від компанії Symphony. На вибір буде одразу кілька видів аватарів – стокові та користувацькі. Перші будуть наділені зовнішніх видів живих акторів, яких знімали для подальшої генерації реклами з їхніми віртуальними особистостями.

Користувацькі аватари створюються за образом і подобою конкретного автора або представника бренду, і здатні розмовляти кількома мовами.

Зараз дивляться

За заявою самого TikTok, це дасть змогу олюднити бренди та продукцію, яку продають виробники через рекламу в соцмережі. Схожими технологіями користуються всесвітньо відомі особистості – наприклад, MrBeast користується ШІ для перекладу своїх роликів, а FKA Twigs рекламується за допомогою ШІ-версій самої себе.

На щастя, такі ролики будуть позначатися міткою “створено за допомогою штучного інтелекту”.

Утім, у соцмережі і без нововведень є низка проблем, які потрібно вирішити – на початку червня TikTok провалив тест на дезінформацію напередодні виборів до Європарламенту. Усі 16 рекламних роликів із дезінформацією допустили до реклами – у соцмережі відповіли, що проблему вже усунули, і це був людський фактор.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-06-17 17:14:05

Магазин автозапчастини AvtoBot м.Ніжин