Україна і світ

Skoda Kamiq – тест-драйв кросовера (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер Skoda Kamiq, який дещо оновився зовні та всередині, отримав додаткові опції і привіз новий для нашого ринку двигун.

Нумо дізнаватися, що саме оновили в найкомпактнішому кросовері Skoda та скільки зараз він коштує в Україні.

Дизайн Skoda Kamiq

Загальні риси Skoda Kamiq залишилися без змін, ви точно його впізнаєте, проте все ж дещо освіжили.

Зараз дивляться

Найбільше змін попереду – новий блок фар, ширша решітка радіатора та видозмінений бампер.

До слова, Skoda Kamiq в максимальних версіях вперше отримає матричну оптику Top Led Matrix.

Позаду змін менше, але вони теж є – видозмінений задній бампер отримав бокові дифузори, а ліхтарі отримали оновлену графіку.

Отже, якщо коротко, то оновлений Skoda Kamiq не зазнав революційних змін і залишився впізнаваним.

Інтер’єр Skoda Kamiq

В інтер’єрі змін більше та вони одразу впадають у вічі – оновлена цифрова панель приладів Virtual Cockpit 8″ та мультимедійна система Škoda Infotainment 8,25″.

Графіка пристойна, має сучасний вигляд, швидкість реакції та сама робота систем нарікань не викликали.

Мультимедіа підтримує дротовий і бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, має чотири порти USB-C для зарядки гаджетів (2 попереду/2 позаду).

Також на дисплей виводяться зображення з камери заднього виду та паркувальних датчиків.

Дещо видозмінили кермо, воно тепер двоспицеве та має більш сучасний вигляд. Також додалися й варіанти оздоблення на торпедо, що дуже сучасно та привабливо.

Позаду, здається, без змін. Простору цілком достатньо для двох пасажирів, а ось третьому доведеться дещо потіснитися через додаткову нішу над тунелем.

Позаду є дефлектори обдуву та вищезгадані порти для зарядки.

Варто відзначити й підхід до практичних дрібниць, який Skoda називає Simply Clever.

У салоні ви знайдете безліч корисних ніш для зберігання речей, нішу з парасолькою у дверцятах пасажира, нішу для телефонів у спинках передніх сидінь і шкребок для льоду в лючку бензобака.

Але найцікавіше, що я для себе відзначив – функція захисту кута дверей під час відкривання. Зазвичай кути дверей вдаряються об стовпчики, стіни паркінгів чи припарковані поруч авто.

У Skoda розв’язали цю проблему за допомогою висувних накладок, які з’являються під час відкривання дверей та ховаються під час закриття. Як на мене, то це топ серед додаткових опцій.

Багажник Skoda Kamiq теж практично не змінився, проте отримав віртуальну педаль, що дозволяє відчинити дверцята за допомогою помаху ногою під заднім бампером. Об’єм багажника становить 400 л.

У багажнику теж безліч ніш, гачків і сіток для кріплень. Тут у Skoda рівних немає. Все практично, зручно та функціонально.

Як їде Skoda Kamiq

Найцікавішим оновленням для нашого ринку стала версія з 1,0-літровим турбобензиновим двигуном на 3 циліндри, що працює в парі з 7-АКПП / DSG.

Цей двигун не був представлений у нас раніше, тож було цікаво випробувати його на ділі.

Очікувано, що 1,0-літровий мотор не демонструє якоїсь надзвичайної динаміки, спортивного норову та полюбляє здебільшого спокійний стиль водіння. Проте, говорячи відверто, для спокійного міського ритму його цілком вистачатиме.

Старти з місця на світлофорах, перелаштування та маневри в щільному трафіку – все це відбувається доволі безпечно та передбачувано. КПП з двигуном працює злагоджено, тож запитань теж не виникало.

Підвіска доволі збита та комфортна, тож Skoda Kamiq цілком впевнено почувається на наших дорогах.

А ось об’єктивні витрати палива побачити не вдалося, бо нам дісталася абсолютно нова автівка з пробігом всього 20 км, то ж, з огляду на обкатку, цифри дуже варіювались і спиратися на них не варто.

Виробник заявляє 6,7-6,9 л на 100 км в міському циклі, проте, як на мене, цифра у 8,5 л буде більш реальною.

Серед усього іншого, Skoda Kamiq отримав і чималий набір опцій і систем безпеки: адаптивний круїз-контроль, функція підтримання смуги руху, система контролю сліпих зон, допомога під час паркування та виїзду з парковки.

Скільки коштує Skoda Kamiq

Skoda Kamiq у базовій комплектації Essence (1,0 TSI/85 кВт/115 к.с./7DSG) коштує 955 179 грн, а у версії Selection (1,0 TSI 85 кВт/115 к.с./ 7DSG).

Також Skoda Kamiq доступний й у версії з двигуном бензиновим двигуном 1,5 TSI/110 кВт/150 к.с./7DSG.

Така версія обійдеться e 1 038 959 грн у комплектації Essence та 1 111 682 грн у комплектації Selection.

Тестовий автомобіль представлений у версії Selection (1,0 TSI 85 кВт/115 к.с./ 7DSG) з додатковими опціями, тож його вартість становить 1 114 585 грн.

Підсумки

Skoda Kamiq оновився зовні, отримав більш сучасний салон і залишився вірним практичності, зручності та функціональності.

Також він отримав й 1,0-літровий двигун, якого раніше не було на нашому ринку, тож чекатимемо, як він себе проявить у наших реаліях експлуатації.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-07-22 17:57:04