Україна і світ

«Нєудача падкралась нєзамєтна»: тіньовий флот рф зустрів свого найбільшого ворога — страхування

Агентство «Bloomberg» (США) і некомерційна організація «Danwatch» (Данія) провели дослідження страхових документів близько 150 нафтових танкерів, що транспортували російську нафту в липні – серпні. Стверджується, що для обходу міжнародних санкцій власники танкерів шукають нових страховиків і замість традиційних західних компаній звертаються за послугами до страхових фірм з Камеруну, Киргизстану та росії.

Про це інформує Служба зовнішньої розвідки України.

У відповідь на це Велика Британія планує посилити перевірки танкерів із сумнівним страхуванням. Зокрема від них вимагатимуть надати деталі страхового статусу під час проходження через протоку Ла-Манш.

Основні варіанти страхування російських танкерів за даними дослідження:

західні страховики: до початку російсько-української війни більшість вантажів російських нафтових танкерів були застраховані західними компаніями, що входять до «Міжнародної групи клубів захисту та відшкодування» («International Group of Protection & Indemnity Clubs»). Страховики з країн G7 мають змогу укладати договори страхування лише за наявності письмових підтверджень того, що російська нафта придбана за граничною ціною 60 дол. США за барель;

російські страховики: після запровадження санкцій зросла кількість звернень власників суден «тіньового флоту» рф до російських страховиків. Основні російські компанії: спат «ингосстрах», страхова група «альфастрахование», ат «согаз». Фінансову гарантію цим компаніям надає державний перестраховик ат «российская национальная перестраховочная компания» (рнпк), що перебуває під міжнародними санкціями;

нові учасники: страхові компанії з Камеруну та Киргизстану забезпечували страховий захист щонайменше для двох танкерів з «тіньового флоту» кожна.

Як наслідок – відмова від західних страховиків і перехід до фірм з низькою репутацією підвищує ризик затримок виплат або невиплат у разі інцидентів – аварії, розливу нафти тощо. Це посилює економічні та екологічні загрози для країн Європи. При цьому проблеми у сфері страхування внаслідок міжнародних санкцій свідчать про те, що використання росією «тіньового флоту» стає все більше ускладненим.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Нагадуємо, російські генерали відповідатимуть за удари, що могли спричинити катастрофу в Харкові.

Джерело: Інформаційне агентство АрміяInform
2024-10-25 14:21:43