Україна і світ

Церемонія нагородження Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду – що відомо

14 червня у Києві відбулася Церемонія нагородження переможців UKRAINIAN CX EXCELLENCE’2024 – першої Всеукраїнської Премії клієнтського досвіду. Метою Премії було відзначити особливі досягнення СХ-команд та експертів, які працюють над створенням визначного клієнтського досвіду в Україні та за її межами.

Організувала та провела церемонію компанія KA Group за підтримки Генеральних партнерів 4Service та Нова пошта і медіапартнера Starlight media.

Програмним комітетом Премії, у який увійшли 42 експерти, було розглянуто близько 100 есе з 16 різних номінацій. Участь взяли більше 50 компаній – серед яких OLX, Київстар, Uklon, COMFY, АГРОМАТ, ОККО, WOG, Samsung Electronics, YASNO, ПУМБ, Ощадбанк, Райффайзен Банк, UKRSIBBANK, Мережа магазинів EVA та інші.

Зараз дивляться

– Команда KA Group ще у 2015 стала ключовим каталізатором культури клієнтського досвіду в Україні. З того часу ми провели шістнадцять Customer Experience Conferences. Ми усвідомлювали, що створення Премії стане додатковим потужним драйвером для розвитку клієнтоцентричних стратегій та перегляду бізнес-процесів, за якими стоять люди, – відзначила Альона Жупікова, засновниця компанії КА Group.

Ідея створення Премії народилася під час “темних” часів – блекауту у 2022-му, коли українські компанії продемонстрували приклад особливого клієнтського досвіду і підтримки споживачів. Створювали з відділень, офісів “пункти незламності” і надавали якісний турботливий сервіс в неймовірно складних умовах.

А згодом – компанії із клієнтським досвідом у ДНК продовжили масштабування в Україні і успішно здійснюють експансію ринками Європи.

Команда організаторів Премії прагнула підсвітити особливі зусилля СХ-провайдерів, які, попри ризик, створювали “золоті хвилини” обслуговування клієнтів – швидко приймали рішення, обіймали людей та компанії увагою, рухали проєкти, процеси, економіку.

Тому варто було надати визнання зусиллям команд, відповідальних за клієнтський досвід, та експертам, які допомагають будувати взірцевий сучасний СХ в Україні та за її межами у непрості часи.

І тому навіть тимчасова відсутність світла під час церемонії нагородження не зупинила процес і не вплинула на піднесений настрій учасників. Справжні драйвери клієнтського досвіду навчились перетворювати негаразди на “спецефекти”.

– Ukrainian CX Excellence виконала як мінімум три задачі. По-перше, створила прецедент уваги до СХ-команд та експертів. Вони гідні особливої премії. По-друге, участь у Премії стала свого роду тимбілдингом для команд, драйвером проєктів і можливістю… переосмислити цінність внеску у загальний успіх компанії. І по-третє, Премія допомогла керівникам зробити фокус на клієнтському досвіді і побачити через 16 номінацій, наскільки широкий фрейм впливу клієнтського досвіду на прибуток і репутацію бренду, – прокоментувала Лана Мітченко, СЕО KA Group.

Весь проєкт UCXE’2024 тривав 9 місяців і відбувся у дві ітерації: перша – письмове есе-опис СХ-кейсу, яке оцінювалося програмним комітетом за 10-ма критеріями. Друга – онлайн-захист у TEDх-форматі перед вимогливою експертною радою. Багато зусиль, хвилювання, чудових презентацій, надихаючих висновків і цінних інсайтів!

– Однозначно Всеукраїнська Премія з клієнтського досвіду об’єднала СХ-команди і започаткувала СХ-ком’юніті, існування якого критично важливе для практики інституціоналізації клієнтського досвіду в Україні. Це необхідний процес, який закладається навколо Премії, адже Церемонія нагородження – це далеко не фінал. Це тільки старт великої роботи СХ-мейкерів над структуруванням практик клієнтського досвіду. Попереду проєкти, кейси, статті, книжки українських експертів, – відзначила Олена Цисар, голова програмного комітету премії UCXE’24.

З результатами UCXE’24 можна ознайомитися за посиланням.

KA Group – драйвери трансформацій і розвитку компаній через надання актуальної експертизи на бізнес-івентах.

Фото: UCXE’24

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-06-21 17:24:49