Україна і світ

Як записатися в чергу на оформлення паспорта онлайн – інструкція

Паспорт громадянина України — це головний документ, що підтверджує особу та дозволяє здійснювати операції у фінансовій та цивільно-правовій сферах. Наразі його можна отримати у вигляді ID-картки строком на 10 років.

Оформлення паспортів здійснюється у територіальному підрозділі ДМСУ (Державної міграційної служби України), центрах ДП Документ та Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Записатися на прийом для подання документів можна за допомогою сервісу електронної черги. Видача готових документів відбувається без попереднього запису в порядку “живої” черги. 

Зараз дивляться

Як зареєструватися в електронній черзі

Реєстрація в електронній черзі відбувається на офіційному сайті ДМС України, де на вкладці Електронна черга можна обрати дату та час прийому, а також заповнити анкету та сплатити вартість послуги онлайн.

– Під час воєнного стану сервіс працює лише в окремих регіонах для оформлення паспорта громадянина України у формі ІД-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Також може бути недоступний запис в електронну чергу у окремих підрозділах, – зазначено на сайті ДМС.

Оформлення документів для громадян України в працюючих підрозділах, які відсутні у сервісі здійснюється у порядку “живої черги”.

Запис в електронну чергу здійснюється лише для подачі документів. Для отримання вже виготовлених документів записуватися в електронну чергу не потрібно.

Документи, необхідні для оформлення паспорта громадянина України:

  • свідоцтво про народження (для дитини, яка вперше отримує паспорт);
  • попередній документ, що посвідчує особу (в разі переоформлення паспорта);
  • індивідуальний податковий номер (РНОКПП);
  • за наявності — чинний закордонний паспорт;
  • документ, що засвідчує підставу для переоформлення паспорта (свідоцтво про шлюб чи зміну прізвища за власним бажанням);
  • квитанцію про сплату вартості послуги.

Зверніть увагу, що система електронної черги не допускає запізнення. Після виклику в кабінет у зазначений час у відвідувача ДМС є всього дві хвилини, щоб заявити про свою присутність та надати пакет документів. У разі запізнення запис до електронної черги анулюється системою.

Під час воєнного стану в окремих регіонах послуга електронної черги може бути недоступною, або обмеженою, що пов’язано з безпековою ситуацією та фактичною кількістю працівників, що оформлюють документи.

Інструкція щодо реєстрації в електронній черзі

Щоб отримати талон електронної черги, необхідно виконати кілька простих кроків:

1. Авторизуватися через Telegram або за номером телефону. В разі обрання Telegram вас буде переадресовано до чат-боту месенджера. Варіант реєстрації за номером телефону передбачає отримання текстового повідомлення про авторизацію.

2. Обрати регіон та підрозділ ДМСУ.

Скрин: Крок 1

3. Обрати необхідну послугу: закордонний паспорт чи ID-картка.

Скрин: Крок 2

4. Вибрати дату візиту.

Скрин: Крок 3

Доступні дати виділені жирним шрифтом та підсвічуються при наведенні курсору.

5. Обрати час візиту.

Скрин: Крок 4

Система пропонує вільні години, серед яких можна вибрати більш зручний час одним кліком. 

6. Вписати у відповідні поля своє прізвище та ініціали.

Скрин: Крок 5

Після цього система запропонує перевірити зереєстровані дані. На цьому етапі є можливість повернутися і відредагувати дату та час візиту або змінити ім’я.

Зверніть увагу, якщо ви оформлюєте документи для кількох осіб, необхідно зареєструвати місце в черзі для кожної з них.

Після підтвердження введених даних ви отримаєте повідомлення у Telegram або СМС з інформацією про талон на місце у черзі.

Скрин: Крок 6

Оплата послуг з оформлення паспорта

Після реєстрації оплатити послуги можна самостійно у будь-якому банку або онлайн на сайті ДМСУ. 

Скрин: Крок 7

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Після успішного подання документів слідкувати за станом оформлення документів можна на відповідній вкладці сайту ДМСУ.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-08-29 17:55:10