Спецпромо та кампанії з мобілізації: у марафоні Єдині новини вийшло 37 важливих проєктів
За 9 місяців 2024 року в ефірі національного телемарафону Єдині новини було реалізовано комунікацію 37 важливих загальнонаціональних соціальних промо кампаній. Ще 4 спеціальні промо кампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.
У рамках кампаній було створено понад 337 соціальних роликів (30% – авторства команд телемарафону), які транслювалися в ефірі марафону 32250 разів. Це – 16440 хвилин ефіру. Загалом за час існування телемарафону було створено понад 1400 соціальних роликів.
Які продукти реалізували під час телемарафону
Команда телемарафону ініціювала та реалізувала такі спеціальні промо кампанії:
- Воюємо. Працюємо. Переможемо до другої річниці повномасштабного вторгнення РФ;
- Воєнкори та колеги в ЗСУ;
- Масштабні збори Дрони для ГУР та MAGURи для ГУР;
- Кампанія на тему свободи віросповідання Єдині у вірі в Україну.
У співпраці з державою командами Єдиних новин було реалізовано такі кампанії:
- підтримка економіки: сплата податків, підтримка національного виробника;
- економія електроенергії;
- Міста сили;
- Ти як? Програма ментального здоров’я;
- підтримка ветеранів;
- донорство крові;
- протидія насильству;
- повернення дітей з окупації;
- реформа освіти;
- мінна безпека;
- Євро-2024 та Олімпійські ігри-2024.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема йдеться про:
- мобілізаційна кампанія Міністерства оборони;
- застосунок Резерв+;
- рекрутингові кампанії Сил оборони;
- промоція спеціальної платформи – LobbyX;
- шеврони перемоги;
- Нацгвардії – 10 років;
- Іміджеві ролики військ/служб.
До речі, протягом літнього періоду команда Starlight Media у слотах національного телемарафону Єдині новини провела 198 зборів для підтримки Сил оборони.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-10-09 08:00:22