Україна і світ

Спецпромо та кампанії з мобілізації: у марафоні Єдині новини вийшло 37 важливих проєктів

За 9 місяців 2024 року в ефірі національного телемарафону Єдині новини було реалізовано комунікацію 37 важливих загальнонаціональних соціальних промо кампаній. Ще 4 спеціальні промо кампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.

У рамках кампаній було створено понад 337 соціальних роликів (30% – авторства команд телемарафону), які транслювалися в ефірі марафону 32250 разів. Це – 16440 хвилин ефіру. Загалом за час існування телемарафону було створено понад 1400 соціальних роликів.

Які продукти реалізували під час телемарафону

Команда телемарафону ініціювала та реалізувала такі спеціальні промо кампанії:

  • Воюємо. Працюємо. Переможемо до другої річниці повномасштабного вторгнення РФ;
  • Воєнкори та колеги в ЗСУ;
  • Масштабні збори Дрони для ГУР та MAGURи для ГУР;
  • Кампанія на тему свободи віросповідання Єдині у вірі в Україну.

У співпраці з державою командами Єдиних новин було реалізовано такі кампанії:

  • підтримка економіки: сплата податків, підтримка національного виробника;
  • економія електроенергії;
  • Міста сили;
  • Ти як? Програма ментального здоров’я;
  • підтримка ветеранів;
  • донорство крові;
  • протидія насильству;
  • повернення дітей з окупації;
  • реформа освіти;
  • мінна безпека;
  • Євро-2024 та Олімпійські ігри-2024.

Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема йдеться про:

  • мобілізаційна кампанія Міністерства оборони;
  • застосунок Резерв+;
  • рекрутингові кампанії Сил оборони;
  • промоція спеціальної платформи – LobbyX;
  • шеврони перемоги;
  • Нацгвардії – 10 років;
  • Іміджеві ролики військ/служб.

 

До речі, протягом літнього періоду команда Starlight Media у слотах національного телемарафону Єдині новини провела 198 зборів для підтримки Сил оборони.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-10-09 08:00:22