Україна і світ

Синя гілка метро у Києві повноцінно запрацює після ремонту 12 вересня – Кличко

Фото: КМДА

Синя гілка метро у Києві запрацює завтра, 12 вересня.

Рух поїздів між станціями Героїв Дніпра – Теремки буде повноцінно відновлено.

Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.

Зараз дивляться

Синя гілка метро Києва відновлює роботу: що відомо

У середу, 11 вересня, Кличко зазначив, що пусконалагоджувальні роботи на оновленій ділянці тунелю між станціями Деміївська – Либідська завершені.

Увесь комплекс робіт тривав 9 місяців. За словами мера столиці, за цей час підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому та інших.

Також фахівці розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову.

Вони посилили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів.

– Перегінний тунель між Деміївською-Либідською розташований у складних гідрогеологічних умовах. Тому під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї, – зазначив мер столиці.

Кошторисна вартість усього комплексу робіт становить 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової ціни.

Паралельно з відновлювальними роботами були проведені експертні дослідження з визначення причин виникнення ситуації.

Зокрема, підтверджено, що її причиною є окремі помилки на етапі проєктування та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт на етапі будівництва цієї ділянки тунелю, а саме:

  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися за значно меншого рівня ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • не виконано компенсаційних заходів (хімічного закріплення ґрунтів), зокрема для унеможливлення впливу перерізувальних зусиль тунелю у місці зміни інженерно-геологічних умов основи;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Крім того, проведеними лабораторними дослідженнями підтверджено грубі порушення під час будівництва щодо відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-09-11 13:43:35