Всесильний TikTok: як у Міноборони будуються комунікаційні кампанії щодо рекрутингу

Рекрутери зустрілися, щоб узагальнити власний досвід та розглянути майбутні напрями діяльності в системі Міноборони.
Одним зі спікерів на Форумі був начальник відділу операційних комунікацій Управління масової інформації Міністерства оборони України підполковник Володимир Фітьо.
В ексклюзивному коментарі для АрміяInform офіцер розповів про комунікаційну кампанію рекрутингу до Сил оборони.
«На сьогодні Міністерство оборони перебуває в тих соціальних мережах, в яких перебувають наші потенційні рекрути. Тобто ми там, де наша аудиторія. Будь-яка комунікаційна кампанія, якщо вона не має інформаційного супроводу, приречена на нездійснення своєї основної мети», — зазначив Володимир Фітьо.
За його словами, саме тому ресурси Міністерства оборони представлені в усіх соцмережах:
«Наші ресурси — це Армія TV, Армія FM і АрміяInform. Вони безперервно здійснюють інформування у цифрових в мережах телебачення, у радіоефірі і, відповідно, АрміяInform, як інформаційна агенція, публікує військові та довкола військові новини на своєму сайті».
Офіцер уточнив, що завдяки соцмережам, де теж представлені перераховані військові ЗМІ — особливо за рахунок TikTok, де є молода аудиторія — підтримуються кампанії по проєктах «Контракт 18-24», «Будь собою», кампанії щодо рекрутингу та мобілізації.
«У середньому на тиждень медіа бренду Армія випускається близько 30 промороликів у всіх популярних соцмеражах, які популяризують військову службу, Збройні Сили і спонукають потенційних рекрутів та потенційних кандидатів доєднатися до Сил оборони», — наголосив начальник відділу операційних комунікацій Управління масової інформації Міністерства оборони України підполковник Володимир Фітьо.
Джерело: Інформаційне агентство АрміяInform
2025-02-25 17:20:00