Україна і світ

У минулому році Національне інформаційне бюро прийняло понад 297 тисяч звернень

До Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції надходять звернення щодо зникнення людей, потрапляння у полон, депортації, примусової мобілізації на ТОТ, загибелі.

Про це повідомляє Мінреінтеграції.

Зокрема, у 2022 році:

  • більш як 192 тис. дзвінків прийняли оператори гарячої лінії НІБ за номером: 16-48;
  • понад 45,2 тис. звернень надійшло через онлайн-форму на сайті (https://nib.gov.ua/uk/) НІБ;
  • більш ніж 31,3 тис. звернень – через чат-боти у Telegram (https://t.me/nib_uncp_bot) і Viber (https://chats.viber.com/nib_uncp_bot);
  • 28,5 тис. звернень – на електронну пошту: [email protected]

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Нагадаємо, Кабмін ухвалив рішення про створення «Національне інформаційне бюро» у березні 2022 року. Функції НІБ виконує державне підприємство «Український національний центр розбудови миру», яке належить до сфери управління Мінреінтеграції.

Джерело: Інформаційне агентство АрміяInform
2022-12-31 04:28:21