На Львівщині понад рік не ремонтують міст на трасі “Львів — Трускавець — Східниця”
Більше про це дізнавалося Суспільне.
Допоки основний міст, в якому тріснули балки, чекає реконструкції, водії з травня 2023 року користуються тимчасовим металево-дерев’яним мостом.
“Чотири рази на день їжджу і дошки завжди поламані. Їх замінюють, але це ненадовго, на два дні максимум”, — розповів водій Роман.
За словами водія Володимира, дошки на тимчасовому мості ламаються через великий потік автомобілів, адже по ньому їздять не лише легковики, а й вантажівки.
“Це є тимчасовий міст, нам його передала республіка Чехія як гуманітарну допомогу і він був встановлений, коли на діючому мості обвалилося дві балки. Вантажна підйомність цього моста досить непогана — 30 тонн. Але це просто дерев’яні дошки, які не витримують таких навантажень. Якщо би нам допомогла “Укртрансбезпека” на предмет зважування і патрульна поліція виставляла там екіпажі, то з дошками був би набагато більший порядок”, — розповів заступник начальника служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області Руслан Станіщук.
За словами чиновника, основний міст, який закрили для руху через пошкоджені балки, потребує капітального ремонту. Документи на його відновлення готові, а от грошей на це поки немає.
“Ви розумієте, що фінансування дорожньої галузі значно обмежене, капітальні ремонти просто зараз не працюють, бо кошти потрібні на інші цілі. Ціна питання там невелика, більше 60 мільйонів гривень”, — зазначив Руслан Станіщук.
Коли ж розпочнеться ремонт основного мосту, поки не відомо. Це стане можливим лише за наявності державного фінансування, каже Руслан Станіщук.
Понад 60 мільйонів гривень потрібно, аби відновити міст на дорозі “Львів — Трускавець — Східниця”. Проєкт на його капітальний ремонт уже готовий, проте фінансування немає, каже заступник начальника служби відновлення і розвитку інфраструктури у Львівській області Руслан Станіщук.
Більше про це дізнавалося Суспільне.
Допоки основний міст, в якому тріснули балки, чекає реконструкції, водії з травня 2023 року користуються тимчасовим металево-дерев’яним мостом.
“Чотири рази на день їжджу і дошки завжди поламані. Їх замінюють, але це ненадовго, на два дні максимум”, — розповів водій Роман.
За словами водія Володимира, дошки на тимчасовому мості ламаються через великий потік автомобілів, адже по ньому їздять не лише легковики, а й вантажівки.
“Це є тимчасовий міст, нам його передала республіка Чехія як гуманітарну допомогу і він був встановлений, коли на діючому мості обвалилося дві балки. Вантажна підйомність цього моста досить непогана — 30 тонн. Але це просто дерев’яні дошки, які не витримують таких навантажень. Якщо би нам допомогла “Укртрансбезпека” на предмет зважування і патрульна поліція виставляла там екіпажі, то з дошками був би набагато більший порядок”, — розповів заступник начальника служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області Руслан Станіщук.
За словами чиновника, основний міст, який закрили для руху через пошкоджені балки, потребує капітального ремонту. Документи на його відновлення готові, а от грошей на це поки немає.
“Ви розумієте, що фінансування дорожньої галузі значно обмежене, капітальні ремонти просто зараз не працюють, бо кошти потрібні на інші цілі. Ціна питання там невелика, більше 60 мільйонів гривень”, — зазначив Руслан Станіщук.
Коли ж розпочнеться ремонт основного мосту, поки не відомо. Це стане можливим лише за наявності державного фінансування, каже Руслан Станіщук.