Україна і світ

Apple перепросила за рекламу iPad Pro

Компанія Apple попросила вибачення за свою нову рекламу iPad Pro, в якій вона розтрощила фарби, книги та музичні інструменти. В корпорації зазначили, що “не потрапили в ціль”.

Apple перепросила за рекламу iPad Pro

У своїй заяві віцепрезидент Apple з маркетингових комунікацій Тор Міхрен акцентував, що для технологічного гіганта важливо створювати продукти, що розширюють можливості творчих людей по всьому світу.

– Наша мета – відзначати безліч способів самовираження користувачів та втілення їхніх ідей у життя за допомогою iPad. З цим відео ми не влучили в ціль, і нам дуже шкода, – визнав топменеджер.

Раніше виконавчий директор Apple Тім Кук в описі до ролика пояснив, що реклама мала на меті продемонструвати широкий спектр інструментів, які можна використовувати на найтоншому в історії iPad.

Зараз дивляться

Критика Apple через рекламу iPad

Ролик потрапив під вогонь критики. Зокрема актор Г’ю Грант заявив, що вона демонструє “руйнування людського досвіду” завдяки Силіконовій долині.

Автор пісень Кріспін Хант назвав рекламу “напрочуд нетактовною” і сказав, що Apple “раніше підтримувала і захищала творчість”.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-05-12 17:21:40