Приклад поганої реклами: Кім Кардаш’ян засудила Balenciaga за БДСМ-кампанію з дітьми
Balenciaga засудила жорстоке поводження з дітьми на тлі рекламної кампанії з одягом. Так, компанія опублікувала знімок дитини з іграшкою ведмедя, який був одягнений у намордник та інші БДСМ-атрибути.
Сама Кім Кардаш’ян заявила, що вона переоцінює свої відносини з брендом – вона є амбасадором компанії. Це вже друге вибачення від Balenciaga за тиждень – у домі моди не очікували такої критики від суспільства після рекламної кампанії.
– Ми хотіли б обговорити протиріччя, пов’язані із нашими знімками. Ми рішуче засуджуємо жорстоке поводження з дітьми, і ніколи не збиралися включати це до нашого оповідання, – повідомили в Instagram Balenciaga.
Керівники компанії взяли відповідальність на себе, заявивши, що рекламні кампанії відображають серію серйозних помилок.
Бренд додав, що зобразити дітей із плюшевими ведмедиками, одягненими в стилі БДСМ, було неправильним вибором.
Усередині компанії тепер проводитимуться розслідування, і тепер компанія ретельніше перевірятиме свою роботу.
Кардаш’ян також розкритикувала бренд і додала, що розриває з ними стосунки.
– Я ціную видалення Balenciaga рекламних кампаній та вибачення, – сказала зірка, яка є амбасадором проєкту.
Кім любить критикувати дії інших – зовсім недавно Кардаш’ян засудила висловлювання Каньє Веста. Колишній чоловік робив антисемітські посади, що сподобалося далеко не всім.
Balenciaga засудила жорстоке поводження з дітьми на тлі рекламної кампанії з одягом. Так, компанія опублікувала знімок дитини з іграшкою ведмедя, який був одягнений у намордник та інші БДСМ-атрибути.
Сама Кім Кардаш’ян заявила, що вона переоцінює свої відносини з брендом – вона є амбасадором компанії. Це вже друге вибачення від Balenciaga за тиждень – у домі моди не очікували такої критики від суспільства після рекламної кампанії.
– Ми хотіли б обговорити протиріччя, пов’язані із нашими знімками. Ми рішуче засуджуємо жорстоке поводження з дітьми, і ніколи не збиралися включати це до нашого оповідання, – повідомили в Instagram Balenciaga.
Керівники компанії взяли відповідальність на себе, заявивши, що рекламні кампанії відображають серію серйозних помилок.
Бренд додав, що зобразити дітей із плюшевими ведмедиками, одягненими в стилі БДСМ, було неправильним вибором.
Усередині компанії тепер проводитимуться розслідування, і тепер компанія ретельніше перевірятиме свою роботу.
Кардаш’ян також розкритикувала бренд і додала, що розриває з ними стосунки.
– Я ціную видалення Balenciaga рекламних кампаній та вибачення, – сказала зірка, яка є амбасадором проєкту.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Кім любить критикувати дії інших – зовсім недавно Кардаш’ян засудила висловлювання Каньє Веста. Колишній чоловік робив антисемітські посади, що сподобалося далеко не всім.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-11-29 09:43:56