Як швидко зв’язатися з оператором Приватбанку: способи
Приватбанк — найбільший український універсальний комерційний банк, орієнтований на обслуговування приватних осіб й корпоративних клієнтів усіх форм власності.
Для розв’язання різноманітних питань кожен банк передбачає декілька каналів комунікації. Читайте докладніше, як швидко зв’язатися з оператором Приватбанку, в матеріалі Фактів ICTV.
Як зв’язатися з оператором Приватбанку
Приватбанк передбачає цілодобову підтримку клієнтів. Зателефонувати можна за номером — 3700 (дзвінки безкоштовні з мобільного у межах України.
Клієнти, які телефонують зі стаціонарних номерів або перебувають за кордоном, можуть зв’язатися за номером — +38 (073) 716-11-31.
Для корпоративних клієнтів Приватбанку працює цілодобова лінія підтримки за телефоном — 3700.
Для premium-підтримки Приватбанку передбачений цілодобовий телефон — +38 (073) 900-00-02.
Для обслуговування POS-терміналів працює цілодобовий телефон — 0-800-500-030.
Перераховані способи допоможуть поговорити з живим оператором Приватбанку.
Як швидко зв’язатися з оператором Приватбанку онлайн
Якщо немає можливості зателефонувати, ви можете зв’язатися з банком такими способами:
- написати з Приват24 або з сайту банку у чат Допомога онлайн;
- звернутися безпосередньо до працівника відділення банку;
- скористатися меню Скарги та пропозиції на сайті банку.
Отримати інформацію можна, написавши на пошту клієнтської підтримки help@pb.ua.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Ми розказали, як зв’язатися з оператором Приватбанку. Обирайте зручний спосіб комунікації для швидкого розв’язання проблем.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-03 17:29:00