Купівля квитків та сповіщення про рейс: УЗ запустила мобільний застосунок
Укрзалізниця у четвер, 11 серпня, запустила власний мобільний застосунок. З його допомогою користувачі зможуть купувати квитки та отримувати сповіщення про рейси.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров та Укрзалізниця.
Тепер у додатку громадяни можуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Зазначимо, що тестування застосунку провели в липні. А з 11 серпня його зможуть завантажити та користуватися всі користувачі на AppStore та Google Play Market.
У компанії наголосили, що Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною – будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні.
Водночас Федоров додав, що під час повномасштабної війни Укрзалізниця стала одним із найважливіших елементів критичної інфраструктури.
– Вони евакуювали тисячі людей із зони бойових дій та разом із нами організували виплати ВПО просто на вокзалах. А зараз тестуємо інтернет від Starlink у потягах, щоб ви завжди могли бути на зв’язку, – каже він.
Крім того, наступним етапом діджиталізації Укрзалізниці стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу тощо.
Джерело: Михайло Федоров, Укрзалізниця
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Фото: Укрзалізниця
Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-08-11 18:50:15