На в’їзді до Львова хочуть будувати перехоплюючі паркінги
Львівська міська рада визначила шість земельних ділянок на в’їзді до Львова, де у перспективі хочуть збудувати перехоплюючі паркінги та супутню інфраструктуру. Відповідну ухвалу 28 листопада прийняли на сесії.
Першу ділянку під перехоплюючий паркінг на околиці Львова забрюнювали ще наприкінці 2021 року, тепер до неї додали ще п’ять. Локації для цього обирали спеціальні – на в’їзді до міста, адже саме тут за задумом люди мали б залишати своє авто й пересідати на громадський чи інший транспорт, щоб їхати далі.
Така концепція, якщо продумана і якісно реалізована, справді може зменшити кількість приватних авто на дорогах Львова та, відповідно, й затори.
Такі перехоплюючі паркінги хочуть створити у таких шістьох місцях:
- перехрестя вулиць Городоцька – Збиральна;
- вул. Личаківська (біля будинку №281);
- вул. Стрийська (біля Іподрому);
- вул. Зелена (біля будинку №407);
- вул. Б. Хмельницького (біля будинку №291);
- перехрестя вулиць Т. Шевченка – І. Величковського.
Як розповів керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міськради Олег Забарило, для ефективного функціонування перехоплюючого паркінгу недостатньо збудувати парковку як таку. Потрібно створити в цьому місці ще й іншу транспортну інфраструктуру, зокрема й для пасажирів.
Всі ці розробки ще тільки попереду, втім у мерії вже кажуть, що на території перехоплюючих паркінгів мають бути зупинки громадського транспорту, модульні вбиральні, невеликі магазини чи кафе, зарядні станції для електромобілів, пункти прокату велосипедів чи електросамокатів для поїздок містом.
Водночас досі залишається примарним те, коли могли б звести перший такий паркінг і за чиї гроші.
«Є різні моделі облаштування таких паркінгів – силами міста, або ж із залученням інвестора на конкурсній основі. Будемо розпрацьовувати всі ці моделі, щоб вибрати найоптимальніший варіант для кожної локаці», – цитує пресслужба міськради Олега Забарила.
Нагадаємо, про необхідність навести лад із хаотичним паркуванням у Львові говорять вже роками. У 2019 році виконком Львівської міськради затвердив Концепцію розвитку громадського транспорту та паркування приватного транспорту, в якій якраз згадували про доцільність створення перехоплюючих паркінгів. Проте ця ідея залишилась суто на папері.
У 2020-му цю тему підняв й активно розвивав бізнесмен Ігор Васюник, балотуючись у мери Львова. Перехоплюючі парковки з різних заїздів у місто були частиною його масштабної транспортної стратегії.
Примітно, що невдовзі місто втілило ще два пункти «Стратегії розвитку Львова до 2030 року» Васюника. Це вода без хлору, а також університет для пенсіонерів.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Джерело: Інформаційна агенція «ЛЬВІВСЬКИЙ ПОРТАЛ»
2024-11-28 17:07:00