Україна і світ

Айліш, Свіфт, Клуні. Як зірки впливають на вибори у США – дослідження Гарварду

Знаменитості та лідери громадської думки значно впливають на залучення та участь громадян у таких процесах, як, наприклад, вибори.

Про це йдеться в новому дослідженні, яке провів Центр демократичного управління та інновацій Еша при Гарвардському університеті, а результати якого представив телеканал CNN.

Знаменитості приваблюють молодих виборців на вибори

Так, на поточних виборчих перегонах в Америці, колишній президент США і нинішній кандидат від республіканців Дональд Трамп запросив знаменитостей Галка Гогана і Кіда Рока на Республіканський національний конгрес минулого місяця. Паралельно з цим, такі зірки, як Меган Ті Сталліон, Джордж Клуні та Дженніфер Еністон підтримали віцепрезидентку Камалу Гарріс у її боротьбі за головне крісло в Білому домі.

Зараз дивляться

– Хоча деякі опитування показують, що, як стверджують люди, голоси знаменитостей не чинять на них впливу, коли йдеться про політику, однак, більш суворі дані свідчать про те, що ці голоси неймовірно впливові, – йдеться у дослідженні Гарварду.

Дослідження показало, що, коли знаменитості закликають до дії, некомерційні організації відзначають вищі показники реєстрації виборців онлайн та реєстрації працівників виборчих дільниць.

– Знаменитості мають унікальні можливості для того, щоб дати можливість звичайним американцям використати свій голос і реалізувати свої громадянські права. Знаменитості є неперевершеною силою в американській культурі, вони впливають на те, що ми купуємо, що носимо і про що говоримо. Завдяки своєму значному впливу та охопленню, вони є потужними захисниками соціальних і політичних цілей, – йдеться у звіті.

У звіті Гарварда не розглядаються випадки підтримки знаменитостями конкретних кандидатів або політичних партій. Натомість увагу зосереджено на ролі, яку знаменитості відіграють у безпартійній діяльності із залучення виборців, такій як навчання, активне залучення та заохочення американців до реєстрації для голосування.

Як пояснює Ешлі Спіллейн, авторка дослідження та співзасновниця проєкту “Громадянська відповідальність”, це дослідження було присвячене безпартійній громадській активності та способам допомогти молодим людям розширити свої можливості, щоб їхній голос був почутий. Вона додає, що знаменитості можуть допомогти створити “культуру участі“, зробивши її при цьому веселою і такою, щоб відповідально підходити до своїх дій.

Таке послання може виявитися вирішальним у залученні тих, хто голосує вперше, або молодих виборців, які “стикаються з перешкодами на шляху до участі (у виборах, – Ред.), здебільшого через нестачу легкодоступної інформації про основні механізми голосування в їхньому штаті”, ідеться в дослідженні.

– Знаменитості мають унікальну здатність встановлювати контакти з молодими поколіннями таким чином, що основні засоби масової інформації та інші заходи із залучення виборців до голосування можуть виявитися недоступними. Їхній контроль і присутність у соціальних мережах робить їх централізованими джерелами інформації, які можуть бути використані тими, хто прагне підвищити активність виборців, – йдеться в дослідженні.

Як знаменитості впливають через медіа

Дослідники з Гарварду відзначили вплив соціальних мереж, але також вивчили кампанії знаменитостей у різних засобах масової інформації, включно з телебаченням, документальними фільмами, мерчендайзингом і соціальною рекламою.

Вони також вивчили дані про ініціативи знаменитостей у виборчих циклах 2018, 2020 і 2022 років, включно із зусиллями таких зірок, як Керрі Вашингтон, Біллі Айліш, Гейлі Бібер, Тревора Ноа, Девіда Добрика, Questlove і Тейлор Свіфт.

Наприклад, 2018 року, коли Тейлор Свіфт поділилася постом в Instagram, закликаючи своїх тодішніх 112 мільйонів підписників зареєструватися для голосування на сайті www.vote.org, організація отримала найбільший в історії день реєстрації нових виборців, йдеться у звіті.

Серед інших досліджених ініціатив – Аріана Гранде, яка сприяла реєстрації виборців 2019 року, встановлюючи стенди на своїх концертах під час світового турне Sweetener, і Кайлі Дженнер, яка 2020 року розмістила в Instagram посилання на реєстрацію для голосування, що призвело до збільшення трафіку на 1500 % порівняно з попереднім днем.

Одне з тематичних досліджень звіту присвячене співачці Біллі Айліш, володарці премії Греммі, яка відкрито заявила про необхідність голосування серед своїх молодих шанувальників. У 2020 році Айліш найняла працівників виборчих дільниць для організації Power the Polls і оцінила свій вплив за допомогою унікальної URL-адреси, якою поділилася зі своїми підписниками.

Ведучий і шоумен Тревор Ной також співпрацював із цією некомерційною організацією, виступаючи із закликами до дії у своєму вечірньому шоу. За даними Гарварду, 2020 року ця організація набрала понад 35 тис. працівників для голосування.

Ютубер Девід Добрік, відомий своїми розіграшами автомобілів і має десятки мільйонів підписників у соціальних мережах, об’єднався з некомерційною організацією Headcount, щоб подарувати п’ять автомобілів Teslas тим, хто зареєструвався для участі в голосуванні. Згідно з дослідженням, проведеним Гарвардським університетом, близько півмільйона учасників лотереї, 75 % з яких були мілленіалами або представниками покоління Z, і понад 65 % дійсно взяли участь у голосуванні.

Керрі Вашингтон, акторка та активістка, заснувала організацію Influence Change, яка залучає колег-творців до участі в суспільному житті. За даними Гарварду, за допомогою Influence Change Вашингтон залучив понад 250 знаменитостей 2020 року, щоб допомогти в реєстрації виборців, достроковому голосуванні, залученні працівників виборчих дільниць і складанні плану голосування.

– Демократія працює найкраще, коли всі голосують. Для мене, як людини публічної, важливо нагадувати людям про їхню політичну силу і ділитися будь-якою наявною в мене інформацією, яка допоможе їм зробити крок назустріч своїй силі, – сказав Вашингтон в інтерв’ю CNN.

За її словами, артисти, музиканти, спортсмени, актори та інші творці мають “унікальну можливість надихнути виборців”, а спільне охоплення їхніх соцмереж можна використати для того, щоб надихнути людей на участь у виборах і забезпечити їм гідне місце як активним учасникам демократичних процесів.


Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-08-09 23:45:05