”Золоті” 30 секунд: скільки коштує рекламний ролик на Супербоулі-2025
Супербоул-2025 (Super Bowl LIX) або ж фінальна гра НФЛ відбудеться в ніч з 9 на 10 лютого в Новому Орлеані у США.
У матчі за трофей Вінса Ломбарді зіграють чинні чемпіони Канзас-Сіті Чіфс та Філадельфія Іглз. Очікується, що за грою спостерігатимуть 200 млн людей з усього світу.
Скільки коштує реклама на Супербоулі-2025
Щорічно матч Супербоула є найпопулярнішою телевізійною трансляцією року. А ще він пропонує найдорожчі рекламні слоти на телебаченні. Цьогоріч компанії виклали щонайменше $7 млн за трансляцію 30 секунд ролика.
Окрім того, що люди дивляться футбольний матч і вболівають за улюблену команду, вони також з інтересом чекають на рекламні ролики.
Опитування Ipsos, проведене в грудні, показало, що майже 80% глядачів сказали, що спостерігають за рекламними роликами, а близько чверті сказали, що дивляться їх “особливо уважно”. Крім того, 11% дивляться Супербоул насамперед заради реклами.
За словами Марка Еванса, виконавчого віцепрезидента з продажу реклами Fox Sports, який транслюватиме гру, попит був настільки високим, що деякі ролики продали за $8 млн та більше. CNN пише, що за ціною понад $8 млн було продано щонайменше десять роликів.
За даними Forbes, під час Супербоула покажуть рекламу майже 50 брендів. Середня тривалість рекламного ролика під час Супербоула триває 30 секунд, але, якщо компанії готові платити більше, він може бути довшим.
Вартість реклами на Супербоулі у попередні роки
На першому в історії Супербоулі в 1967 році, коли зустрічалися Канзас-Сіті Чіфс та Грін-Бей Пекерс, вартість реклами становила $37,500. Але вже наступного року вона зросла на $17 тис.
У 1995 році рекламний слот під час Супербоула вперше перейшов позначку в $1 млн і відтоді продовжував зростати.
Ось як змінювалася вартість реклами на Супербоулі в останні десять років:
- Супербоул-2015 – $4,25 млн;
- Супербоул-2016 – $4,5 млн;
- Супербоул-2017 – $5 млн;
- Супербоул-2018 – $5,2 млн;
- Супербоул-2019 – $5,3 млн;
- Супербоул-2020 – $5,6 млн;
- Супербоул-2021 – $5,5 млн;
- Супербоул-2022 – $6,5 млн;
- Супербоул-2023 – $7 млн;
- Супербоул-2024 – $7 млн;
- Супербоул-2025 рік – $7 млн (деякі бренди заплатили $8 млн і більше).
Згідно з даними дослідження ринку Cint, реклама під час Супербоула може вплинути на рішення про покупку 40% глядачів, а майже більшість (48%) заявили, що вони з великою ймовірністю візьмуть участь в обговоренні реклами в соціальних мережах.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-02-03 17:53:00