Україна і світ

Збій в онлайн-сервісах метро Москви: на сайті з’явилося повідомлення Укрзалізниці

Фото: Unsplash

31 березня стався технічний збій у роботі сайту та застосунку московського метрополітену. На сторінці з’явилося повідомлення від Укрзалізниці, що відновлюється після великої кібератаки.

Про це свідчать повідомлення російських пропагандистських ЗМІ.

Збій у роботі онлайн-сервісів московського метро

Користувачі почали скаржитися на збої в роботі застосунку Метро Москви близько шостої ранку, коли не могли увійти в особистий кабінет або поповнити картку Тройка.

У департаменті транспорту Москви заявили, що це нібито сталося через технічні роботи.

Водночас під час спроби зайти на сам сайт відображалася сторінка Укрзалізниці, яка повідомляла про проблеми з роботою.

Нагадаємо, 23 березня Укрзалізниця повідомила про значний збій у своїй IT-системі, через який не працювали мобільний застосунок та онлайн-продаж квитків, а також була недоступна функція замовлення додаткових послуг. Компанія заявила, що система стала жертвою масштабної таргетованої кібератаки.

27 березня вранці Укрзалізниця повідомила про відновлення роботи свого сайту та застосунку після найбільшої кібератаки.

Однак 28 березня виник новий технічний збій у сервісах Укрзалізниці, через що стала недоступною функція купівлі квитків.

Наразі під час спроби зайти на сайт Укрзалізниці з’являється повідомлення про збій, те саме, що було на сайті московського метро.

Скриншот з сайту Повідомлення на сайті Укрзалізниці

Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-03-31 14:45:00

Магазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин