Які джерела інформації українці обирають щодня. Результати опитування

Головним джерелом інформації для українців залишаються Telegram-канали – їх постійно або часто читають понад половина опитаних (52%). На другому місці за популярністю – YouTube (32%), далі – Facebook (28%). Про це свідчать результати опитування соціологічної групи «Рейтинг».
Телемарафон «Єдині новини» та чати у Viber регулярно дивляться 25% респондентів. Натомість друковані медіа практично зникли з інформаційного простору – 84% опитаних ніколи не користуються газетами чи журналами. Подібна ситуація з радіо (75%), регіональними медіа (69%) та міжнародними онлайн-виданнями (66%).
Щодо рівня довіри, то українці найбільше схиляються до Telegram-каналів (29%) та YouTube-каналів (24%). Водночас найнижчий рівень довіри отримав телемарафон: 39% заявили, що не довіряють або радше не довіряють йому.
Цікаво, що майже 40% українців ніколи не перевіряють достовірність інформації, а 18% роблять це завжди. Найчастіше факти звіряє молодь 18–29 років, люди з вищою освітою та військові й ветерани.
Найпоширеніші способи перевірки інформації – власна інтуїція та досвід (34%), а також порівняння з кількома авторитетними джерелами (25%).
Опитування тривало з 1 по 23 квітня 2025 року на замовлення організацій «Львівський медіафорум» і International Media Support. Опитування відбулося методом особистого інтерв’ю (faceto-face) серед мешканців України віком від 18 років. Загалом опитали 2000 людей, похибка репрезентативності становить не більше 2,2%.
Джерело: Інформаційна агенція «ЛЬВІВСЬКИЙ ПОРТАЛ»
2025-09-02 09:53:00