Як призначатимуть субсидію на опалювальний сезон 2023-2024: основні зміни
Зовсім скоро в Україні розпочнеться новий опалювальний сезон. Більшості громадян субсидію призначать автоматично. Втім, є й ті, кому необхідно звернутися за її призначенням. Як призначатимуть субсидію на опалювальний сезон 2023-2024 – читайте в матеріалі.
Як призначатимуть субсидію у 2023-2024
Пенсійний фонд цьогоріч розрахує житлову субсидію на опалювальний період 2023-2024 років без звернення громадян. Про це пресслужба ПФУ заявила у Фейсбуці.
Повідомляється, що на опалювальний період 2023-2024 років розрахунок житлової субсидії буде проведено в автоматичному режимі (без звернення громадян) для всіх, кому призначено житлову субсидію на неопалювальний період 2023 року, та тим, у кого розмір субсидії склав 0,00 грн.
Зараз дивляться
У Фонді також зазначили, що громадянам, які вже є отримувачами житлової субсидії або яким у літній період було призначено нульову субсидію, додатково звертатися по виплату не потрібно.
Також у ПФУ стверджують, що субсидія на оплат житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується на неопалювальний сезон (з 1 травня до 30 вересня, на опалювальний сезон – з 1 жовтня до 30 квітня).
Розмір субсидії 2023-2024
У розрахунку житлової субсидії з жовтня будуть враховані доходи членів домогосподарства за I та II квартали 2023 року. Доходи у вигляді пенсії будуть враховані в розмірі нарахованої пенсії за серпень поточного року.
Для призначення житлової субсидії у 2023 році на тверде та рідке пічне побутове паливо заяву та декларацію потрібно подати до кінця календарного року.
Як оформити субсидію у 2023 році
Для цього можна подати спрощену заяву в один клік. Зробити це можна в електронній формі кількома способами:
- через вебпортал електронних послуг ПФУ;
- мобільний додаток Пенсійного фонду України;
- портал Дія.
Якщо ви хочете подати заяву у паперовій формі, потрібно звернутися до обраного сервісного центру Фонду чи до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, або надіславши заяву на адресу органу Фонду поштою.
У заяву необхідно внести:
- ПІБ;
- серію та номер паспорта;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- адресу та рахунок в банку (у форматі IBAN), на який буде йти виплата, та підписати спрощену заяву.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-09-25 18:38:27