Вони не казали, що буде дощ: Гемілтон про свій невдалий дебют за Ferrari

Семиразовий чемпіон Формули-1 Льюїс Гемілтон вважає, що його дебют за Ferrari дуже складним і минув гірше, ніж він очікував.
Після Гран-прі Австралії, на якому британець фінішував десятим, він зізнався, що відчував брак впевненості. Крім того траплялися моменти непорозуміння з командою.
Дебют Гемілтона за Ferrari
Наприкінці перегонів Гемілтон ненадовго лідирував, а його напарник Шарль Леклер йшов другим. Це сталося після рішення команди Ferrari не кликати своїх гонщиків на піт-стоп, коли почався раптовий дощ.
Згодом стане зрозуміло, що воно було помилковим, адже Гемілтон опуститься на проміжну дев’яту сходинку, після чого його обійде ще Оскар Піастрі з McLaren.
Як пише Motorsport, Гемілтон акліматизовувався до Ferrari у дощових умовах, а також до гоночного інженера Ріккардо Адамі, який іноді не встигав за гонщиком, оскільки вони вперше працювали разом на перегонах.
Гемілтон розповів Sky, що очікував, що його перша гонка за Ferrari пройде набагато краще, а згодом сказав, що це був значний виклик – звикнути до нової машини і впоратися зі всіма умовами.
— Таке відчуття, що сьогодні я опинився на самому дні. З першого разу, коли я сів за кермо під дощем, машина поводилася зовсім не так, як раніше…
На жаль, наприкінці вони сказали, що був лише короткий дощ, а решта траси була сухою, тож я подумав: “Я протримаюсь так довго, як зможу”. Вони не казали, що буде ще, а потім раптом почало лити, тож я думаю, що мені просто не вистачало цієї інформації в кінці, – сказав Льюїс.
Гемілтон сказав, що на наступне Гран-прі у Китаї планує внести деякі зміни у болід. Він сказав, що були проблеми з гальмуванням та стабілізацією, через що він “багато разів ледь не врізався в стіну”.
Кілька ЗМІ звернули також увагу на “розсинхронізацію” у роботі Гемілтона із гоночним інженером Ріккардо Адамі під час гонки. Це було помітно з їхнього спілкування через радіо під час перегонів, коли Льюїс кілька разів просив Адамі залишити його у спокої.
Радіоповідомлення Гемілтона та Адамі
14-те коло
- РА: Ти можеш використати К1 (обгін), коли будеш близько.
- ЛГ: Залиш мене в спокої, будь ласка.
- РА: К1 доступний.
- ЛГ: Так, я знаю. Залиш мене, будь ласка.
28 коло. Гемілтон намагається обігнати Албона з Williams і отримує повідомлення про перемикання передач в одній із зон DRS.
- РА: Пропоную переключитися на вищу передачу, а потім DRS.
- ЛГ: Будь ласка, облиш, я вивчаю машину на ходу, друже. Залиш мені DRS, це не проблема.
47-е коло
- РА: Це наймокріша частина. Ти лідируєш в гонці.
- ЛГ: Так… це дуже слизький дощ. І дощ продовжує йти.
49-е коло
- ЛГ: Здається, ти казав, що дощу не буде? Думаю, ми втратили велику можливість. На якій я позиції, знову?
- РА: Дев’ята.
- ЛГ: Відстій… Вибачте, не знав, що радіо увімкнене.
Британець зізнався, що йому потрібен час, щоб звикнути до нової співпраці після роботи з Пітом Боннінгтоном протягом усієї кар’єри в Mercedes. Але в цілому він похвалив Адамі.
— Я вважаю, що Ріккардо проробив дійсно хорошу роботу – думаю, ми дізнаємося один про одного потроху, – сказав Гемілтон.
Він додав, що “не з тих, хто любить багато інформації під час гонки” та заявив, що вважає, що болід має більший потенціал, ніж вдалося досягти на трасі у Мельбурні.
Наступний етап Формули-1 у сезоні-2025 відбудеться у Шанхаї, де 21-23 березня очікується Гран-прі Китаю.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-03-16 22:11:00