Усунули непорозуміння: Apple поверне у Twitter рекламу після зустрічі Маска з Тімом Куком
Apple повернулася до Twitter для реклами всередині соцмережі. Про це заявив новий власник сервісу Ілон Маск. Мільярдер додав, що виробник iPhone є одним із найбільших рекламодавців усередині Twitter.
Так, усі проблеми вдалося вирішити на зустрічі Ілона з генеральним директором Apple Тімом Куком. Маск заявив, що на зустрічі вдалося усунути непорозуміння щодо потенційного видалення Twitter з App Store. Сам Кук заявив, що Apple і не планувала робити такий крок.
Нагадаємо, що після придбання соцмережі Ілоном Маском за $44 млрд багато великих компаній відмовилися від реклами в Twitter. Відомо, що Amazon вже також думає про повернення – компанія Безоса замовляє реклами близько $100 млн на рік.
Раніше Маск заявив, що восени компанія втратила свій основний дохід – не виключено, що на Twitter чекає банкрутство. На фоні цього Ілон захотів ввести платну підписку в сервіс, а також дозволив використати синю галочку звичайним користувачам. Щоправда, це рішення складно назвати обдуманим – користувачі почали видавати себе за відомих людей чи компаній, обманюючи неуважних читачів.
Apple повернулася до Twitter для реклами всередині соцмережі. Про це заявив новий власник сервісу Ілон Маск. Мільярдер додав, що виробник iPhone є одним із найбільших рекламодавців усередині Twitter.
Так, усі проблеми вдалося вирішити на зустрічі Ілона з генеральним директором Apple Тімом Куком. Маск заявив, що на зустрічі вдалося усунути непорозуміння щодо потенційного видалення Twitter з App Store. Сам Кук заявив, що Apple і не планувала робити такий крок.
Нагадаємо, що після придбання соцмережі Ілоном Маском за $44 млрд багато великих компаній відмовилися від реклами в Twitter. Відомо, що Amazon вже також думає про повернення – компанія Безоса замовляє реклами близько $100 млн на рік.
Раніше Маск заявив, що восени компанія втратила свій основний дохід – не виключено, що на Twitter чекає банкрутство. На фоні цього Ілон захотів ввести платну підписку в сервіс, а також дозволив використати синю галочку звичайним користувачам. Щоправда, це рішення складно назвати обдуманим – користувачі почали видавати себе за відомих людей чи компаній, обманюючи неуважних читачів.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-12-05 19:01:01