Львівський портал

У Львові створять медичну гарячу лінію

Сесія Львівської міськради затвердила Міську інформативно-комунікаційну програму «Медичний контакт-центр» на 2021-2022 роки, яка передбачає створення окремої медичної гарячої лінії. «За» відповідну ухвалу 7 жовтня проголосували 52 депутати, передає кореспондент Львівського порталу.

Крім загальноміської гарячої лінії 15-80, у Львові з’явиться ще одна – Гаряча лінія міста з медичних питань. Її розробкою і впровадженням мають займатися міські управління ІТ та охорони здоров’я.

Скільки саме на це потрібно коштів, у мерії наразі не уточняють, хоча раніше йшлося про виділення до кінця 2021 року 1,8 млн грн. Прийнятою зараз ухвалою конкретної суми на фінансування не передбачили.

«У зв’язку із запровадженням медичної реформи, об’єднанням територіальних громад та поширенням Covid-19 існує потреба в інформуванні населення Львівської міської територіальної громади про отримання медичних послуг за програмою медичних гарантій, про перелік медичних послуг та закладів охорони здоров’я, які їх надають, та у наданні консультацій і роз’яснень з медичних питань», – так пояснюють потребу у створенні ще однієї гарячої лінії.

Крім цього, у Львівській міськраді кажуть, що така гаряча лінія допоможе розвантажити «швидку» від «непрофільних викликів», коли пацієнти телефонують на «103» за різними консультаціями.

Детальної концепції роботи майбутньої медичної гарячої лінії у міськраді ще не оприлюднили. Наразі відомо, що вона обслуговуватиме мешканців усіх населених пунктів Львівської МТГ.

Зателефонувавши за окремим номером, можна буде отримати будь-яку інформацію, що стосується медицини у Львівській громаді. Зокрема, мешканець матиме нагоду дізнатися детальну інформацію про роботу реорганізованих львівських лікарень, графік роботи сімейних лікарів і вузькопрофільних спеціалістів, записатися на прийом до лікаря, отримати медичну консультацію, в тому числі й щодо Covid-19.

Також на Гарячій лінії міста з медичних питань можна буде зареєструвати своє звернення, скаргу чи пропозицію. Таким чином у мерії сподіваються поліпшити якість надання медичної допомоги.

Водночас оператори майбутньої гарячої лінії матимуть змогу дзвонити до пацієнтів і запрошувати на профілактичні огляди, вакцинацію.

Зазначимо, що ідея створити медичну гарячу лінію у Ратуші з’явилась ще влітку. Втім розгляд цього питання досі відкладали, оскільки частина депутатів ставила таку ідею під сумнів.

Деякі обранці громади вважали, що це буде нераціональним використанням бюджетних коштів, оскільки нова гаряча лінія частково дублюватиме функції існуючих служб, а ініціативу з її створенням пов’язували з піаром конкретних медзакладів.

«…Пацієнти, маючи єдиний медичний номер «103», номери телефонів у різні лікарні міста і номери до своїх сімейних лікарів, мають тепер дзвонити на нову гарячу лінію Львова, якщо їх болить голова, наприклад. Водночас дзвінки щодо невідкладної допомоги надалі прийматимуть на номері «103», сімейні лікарі як комунікували зі своїми пацієнтами, так і комунікуватимуть. Ще діє гаряча лінія міста Львова 15-80, там теж є категорія «отримати медичну консультацію». Дзвінки з таким запитом вже і так скеровують у лікарню швидкої допомоги. Тобто зараз місто і так фінансує гарячу лінію 15-80, платить зарплати операторам, все працює. Але в мерії та керівництві лікарні швидкої допомоги надумали виокремити цю функцію в нову гарячу лінію», – стверджувала депутатка Оксана Маруняк.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Джерело: Інформаційна агенція «ЛЬВІВСЬКИЙ ПОРТАЛ»
2021-10-07 17:10:09

Back to top button