У Києві 17 листопада зафіксовано антирекорд за обсягом відключень світла – YASNO
17 листопада у Києві зафіксовано антирекорд за обсягом відключень – вони склали понад 500 МВт, за звичайного споживання 1000-1200 МВт.
Про це повідомив СЕО постачальника енергоресурсів YASNO Сергій Коваленко.
– Цілий день у Києві діють екстрені відключення, систему обмежили майже на 523 МВт. Це відключення – антирекорд за весь час. Але від нас вони не залежать – зараз у енергетиків завдання забезпечити критичну інфраструктуру та стабілізувати систему, щоб не було ще більших пошкоджень, – написав він на своїй сторінці у Facebook.
Крім того, він зазначив також збільшення кількості звернень до контакт-центру YASNO і мережевих операторів.
– За останні дні до нас тільки по Києву надійшло понад 87 тисяч дзвінків, до колег – більш як 184 тисячі. Навіть в рази збільшені контакт-центри не здатні впоратися з піковими навантаженнями, коли протягом години надходить 10-15 тис. дзвінків, – описав ситуацію Коваленко.
Водночас він закликав споживачів не плутати екстрені та стабілізаційні відключення.
– Відключення на те й екстрені, що ми не знаємо, коли вони завершаться і як довго триватимуть. Ці відключення не можна підлаштувати під потребу населення, – пояснив Коваленко.
За його словами, оцінку того, як швидко відновлять мережі після екстрених відключень, здійснюють енергетики, залучені до ремонтних робіт, які з питань безпеки не поширюють інформацію про ураження та статус ремонтів.
Він зазначив, що оператори зможуть прийняти скаргу на те, що після прильоту світло відключено вже тривалий час, але допомогти навряд чи зможуть.
– Енергопостачання після екстрених відключень відновлюється лише за вказівкою, – наголосив Коваленко.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Також він порадив дізнаватися про поточний статус відключень на сайті YASNO, у її чаті та в чатах колег із мереж, а також писати компанії або мережевим операторам у приватні повідомлення у соцмережах, адже це більш ефективно, ніж очікувати на підключення до оператора телефонії.
– У діджитал каналах ваш запит фіксується і вам обов’язково відпишуть, – каже голова YASNO.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-11-18 01:22:15