У Київстар стався збій: що не працює і коли обіцяють відновити
Споживачі повідомляють про збій у роботі мобільного оператора Київстар 1 листопада. Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти на рахунок через банкінги.
У Київстарі підтвердили збої, що у частини клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
— Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом.
У компанії додали, що основні послуги, такі як дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
— Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину, – додали у Київстарі.
Наразі під час спроби поповнити рахунок в онлайн-банкінгу ПриватБанку клієнти отримують спеціальне повідомлення: Поповнення мобільного телефону даних оператора тимчасово закрито.
Застосунок Monobank також повідомляє про неможливість поповнити рахунок, як і на порталі мобільного оператора.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело: Київстар
Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-11-01 14:47:22