Тест-драйв Toyota Yaris Cross: як змінився та скільки коштує в Україні
На тест-драйві у нас побував оновлений кросовер Toyota Yaris Cross. Оновився він точково, проте місцями навіть дуже кардинально.
Нумо дізнаватися про всі зміни в дизайні, інтер’єрі та техніці в оновленому Toyota Yaris Cross.
Дизайн Toyota Yaris Cross
Найменше оновлень дісталося зовнішньому вигляду, адже тут фактично без апдейтів, та якщо якісь зміни і є, то без лупи їх не розгледіти.
Toyota Yaris Cross – хетчбек, який підріс та став кросовером зі збільшеним кліренсом, нефарбованим пластиком на бамперах та колісних арках. Внаслідок цього він став дещо сміливішим, тож може підкорювати міські бордюри та виїжджати на природу поза асфальтом.
Toyota Yaris Cross отримав риси кросовера, а за розмірами залишився трохи більшим за хетчбек, тож знайти паркомісце у мегаполісі буде легше. Компроміс для великого європейського міста чи жертва буму на кросовери? Думаю, що правда десь по середині.
Салон Toyota Yaris Cross
Салон Toyota Yaris Cross зазнав суттєвих змін, й основні з них – цифрова панель приладів і мультимедійний екран.
Приладова панель стала повністю цифровою, сучасною й у вже характерному для Toyota стилі. Тепер це екран діагоналлю 10,5 дюйма.
Мультимедійний екран розміром 12,5 дюйма з якісною картинкою та доволі простим в користуванні меню. До швидкості роботи претензій жодних.
На аналогічну панель приладів та мультимедійний екран ми вже натрапляли в Toyota Corolla Cross, тож тут фактично відбувається уніфікація цих кластерів у модельному ряду. Як на мене, то для Toyota Yaris Cross це тільки плюс.
Тестовий Toyota Yaris Cross був у максимальній комплектації Adventure, тож і набір опцій комфорту тут пристойний. Комбінований салон, підігріви сидінь, підігрів керма, бездротова зарядка, Apple Car Play/Android Auto, камери кругового огляду – все це тут.
Щодо матеріалів салону, то тут все доволі пристойно, особливо в максимальній версії, яка була у нас на тест-драйві. Хіба що дверні карти та обшивка багажника виконані з доволі простого, бюджетного пластику.
Якщо зовні Toyota Yaris Cross схожий на кросовер, то ось простір в його салоні більше нагадує хетчбек Yaris. Все компактно, особливо брак простору відчувається позаду.
Об’єм багажника становить 390 л, чого достатньо для кількох валіз та поїздки в супермаркет, але не більше.
Здивувала наявність електроприводу кришки багажника, що стало приємним бонусом.
Техніка Toyota Yaris Cross
Оновлений гібрид Toyota Yaris Cross оснастили тим самим атмосферним бензиновим двигуном об’ємом 1,5 л (92 к.с./120 Нм), проте новим, потужнішим електромотором (62 кВт/84 к.с./185 Нм).
Загальна максимальна потужність гібридної системи зараз становить 130 к. с. проти 116 к. с. у попередній версії. До слова, попередня гібридна установка теж ще доступна у продажу.
Трансмісією в Toyota Yaris Cross виступає електромеханічний варіатор e-CVT.
В Україні доступна лише передньопривідна версія, тож тут доведеться задовольнитися лише кліренсом 170 мм та нефарбованими елементами кузова.
Коштом електромотора, який бере на себе старт з місця та прискорення на початках, Toyota Yaris Cross доволі жваво набирає швидкість. Потім підключається бензиновий двигун та підхоплює естафету. До моменту, коли вмикається бензиновий мотор, доведеться трохи звикати, бо робить він це відчутно. Хоча це лише справа звички, тож через кілька днів вже не звертаєш на це уваги.
Toyota Yaris Cross дозволяє пересуватися й лише на електротязі, навіть режим для цього окремий є — EV-mode, проте це доволі короткострокова історія, яка має купу обмежень. Якщо коротко про умови – заряджена батарея, мінімальна швидкість, коротка дистанція до км. Також є режими: Eco, Normal та Sport. Вони мають доволі красномовні назви, тож тут все просто.
Споживає гібрид Toyota Yaris Cross близько 4 л на 100 км, а на трасі цей показник становитиме орієнтовно 5 л.
Попереду в Toyota Yaris Cross встановлена підвіска типу МакФерсон, а позаду — торсіонна балка. Підвіска не претендує на звання найкомфортнішої, проте критичних моментів я не помітив, хіба що розгойдування кузова під час маневрів.
Скільки коштує Toyota Yaris Cross в Україні
Toyota Yaris Cross (з гібридом 116) у базовій комплектації Live коштує 1 069 320 грн.
Максимальна комплектація Toyota Yaris Cross Adventure (з гібридом 130) коштує 1 414 455 грн.
Ціни вказані на автомобілі, що є на території України.
Підсумок
Toyota Yaris Cross – компроміс між хетчбеком та повнорозмірним кросовером. Проїде там, де не проїде хетчбек, і припаркується там, де не припаркується кросовер. Проте й нюанс від хетчбека один залишається – не надто просторий салон. Хоч він і став свіжішим та сучаснішим, та все ж місця позаду не додалось. А чого додалось, так це потужності у нового електромотора, і це плюс.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Чи вартує Toyota Yaris Cross вашої уваги? Вирішувати, як завжди, вам.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-11-29 18:55:00