Україна і світ

Тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado 250: чи вартий він своїх грошей в Україні


На тест-драйві у нас побував Toyota Land Cruiser Prado 250, який, без сумніву, є легендарною моделлю японського бренду у всьому світі загалом та в Україні зокрема.

На нову модель чекали довго, а його попередник, 150-ка, протримався на ринку близько 14 років. Погодьтеся, чимало, проте час змін настав.

Нумо дізнаватися, що собою являє Toyota Land Cruiser Prado 250, як їде та скільки коштує в Україні.

Дизайн Toyota Land Cruiser Prado 250

Новий Prado отримав абсолютно новий, як для цієї моделі, дизайн, проте у ньому десь проглядається схожість чи то з Toyota FJ Cruiser, чи то з Land Rover Defender.

Toyota Land Cruiser Prado 250 став брутальнішим, кутастим і набув більше маскулінних рис.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Якщо коротко, то 250-й отримав кардинально новий дизайн, який гармонійно вписався в концепцію рамного позашляховика.

Екстер’єр у Toyota Land Cruiser Prado 250 на тверду п’ятірку, хоча, впевнений, що погодяться зі мною не всі.

Салон Toyota Land Cruiser Prado 250

З салоном ситуація аналогічна – жодного нагадування про попередника, проте дивно було б, якби виявилося навпаки.

Інтер’єр Land Cruiser Prado 250 – свіжий, сучасний і технологічний. Водночас він залишився практичним та зручним. У ньому вдало поєднуються великі екрани мультимендійної системи, панелі приладів та безліч механічних кнопок і важелів.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Наприклад, кнопкова панель керування кліматичною системою, яка хоч і не має надто сучасний вигляд, проте максимально зручна в користуванні.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Звісно, технологічність салону залежить від рівня оснащеності, яких є три – Elegance, Prestige та Premium. У нашому випадку – максимальна комплектація Premium.

Панель приладів у цій версії повністю цифрова, вона виконана у вже звичному за іншими моделям Toyota стилі. Наче й нічого особливого, проте графіка непогана та й здається все доволі зрозумілим.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Мультимедійний екран видає якісну картинку, система підтримує бездротовий Apple CarPlay та Android Auto. Також є бездротова зарядка.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Приємно здивувала якість картинки з камер кругового огляду, яка, окрім стандартних режимів, може показувати й зображення колії під автомобілем, що дуже зручно на бездоріжжі. Загалом салон досить приємний і виконаний з якісних матеріалів, а в нашій версії – ще й непогано технічно оснащений.

Звісно, що максимальна версія має підігрів і вентиляцію передніх сидінь, підігрів керма та всі необхідні функції комфорту.

Зазвичай, позаду з функціями комфорту дещо простіше, проте у нашій версії теж були підігрів та вентиляція сидінь, що приємно здивувало.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Також є власна кліматична установка, роз’єми для зарядки гаджетів та підлокітник із підстаканниками.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Простору позаду достатньо, навіть із запасом, проте посадка характерна для рамного автомобіля, і це потрібно сприйняти як факт.

Багажник має об’єм 408 л, механічну шторку та електропривід дверцят. Тут все просто, функціоналу не надто багато, проте місця для вантажу достатньо.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Техніка Toyota Land Cruiser Prado 250

В Україні Toyota Land Cruiser Prado 250 доступний із турбодизельним двигуном 2.8 л (205 к. с./500 HM) та 8-АКПП і з турбобензиновим двигуном 2.4 л та 8-АКПП (282 к. с./430 HM). У нас на тест-драйві побувала бензинова версія.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Двигун дуже злагоджено працює в парі з автоматом Aisin і жодних нарікань не виникало. Запасу потужності достатньо для маневрів у місті та на трасі, а середні витрати палива у нас під час тесту становили близько 14-15 л на 100 км. Динаміка помірна, але ми говоримо про позашляховик, тож для нього її вистачає.

Toyota Land Cruiser Prado 250 залишився рамним позашляховиком, проте тепер він побудований на спільній платформі з Toyota Land Cruiser 300 під назвою GA-F.

Попереду в 250-го незалежна двоважільна підвіска та нерозрізний міст позаду. Toyota Land Cruiser Prado 250 має в арсеналі постійний повний привід з блокуванням центрального та заднього, міжколісного диференціалів. Є понижений ряд і можливість відключення стабілізатора поперечної стійкості для забезпечення більшої артикуляції коліс.

Toyota Land Cruiser Prado 250

Є система Crawl Control, яка підтримує потрібну швидкість на бездоріжжі, а також система Multi-Terrain Select (MTS), що оптимізує роботу підвіски та повного приводу під тип покриття.

Якщо коротко, то на бездоріжжі у Toyota Land Cruiser Prado 250 почувається, як риба у воді.

Щодо комфорту на дорозі, то тут все теж цілком пристойно – з поправкою на те, що це все ж таки рамний позашляховик і від особливостей нікуди не подінешся.

Toyota Land Cruiser Prado 250 оснащений чималим пакетом безпеки з усілякими системами та асистентами, якими вже нікого не здивуєш у сучасному світі, проте вони тут все ж є.

Скільки коштує Toyota Land Cruiser Prado 250

Найцікавішим питанням є вартість Toyota Land Cruiser Prado 250 в Україні, й недарма, адже вона здивувала, та слід сказати, що достатньо приємно.

Toyota Land Cruiser Prado 250 з дизельним двигуном 2.8 л (205 к. с./500 HM) та 8-АКПП у базовій комплектації Elegance коштує 2 434 100 грн.

Проміжна версія Prestige коштуватиме 2 666 400 грн, а максимальна версія Premium на дизелі обійдеться у 2 969 400 грн.

Toyota Land Cruiser Prado 250 із бензиновим двигуном 2.4 л та 8-АКПП (282 к. с./430 HM) доступний у середній (Prestige) та максимальній (Premium) комплектаціях та коштує 2 506 820 грн та 2 809 820 грн.

Ціни вказані за авто, які вже перебувають в Україні.

Підсумки

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Toyota Land Cruiser Prado 250 – довгоочікувана та перспективна для України модель. Повністю новий, цікавий, оригінальний і вірний традиціям. Чи вартий він своєї ціни? Як на мене – так, проте вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-24 15:55:00