Україна і світ

Тест-драйв Skoda Karoq Sportline: які особливості та скільки коштує


На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер Skoda Karoq у версії Sportline. Нумо дізнаватися, чим особлива Skoda Karoq Sportline та як відрізняється від інших версій.

Дизайн Skoda Karoq Sportline

Глобально у дизайні Skoda Karoq нічого не змінилося, проте версія Sportline додала певного шарму.

Радіаторна решітка, дзеркала заднього виду та нижні накладки на двері виконані тепер з чорного, глянцевого пластику.

Також з’явилися логотипи Sportline на передніх крилах, а написи Skoda Karoq відтепер у чорному кольорі.

Також на бамперах та дверях у цій версії стало менше нефарбованого сірого пластику та змінився дизайн колісних дисків.

Словом, у Skoda Karoq Sportline лише погрались з кольорами та додали темних акцентів, а загалом вона залишилася тією самою Skoda Karoq.

Салон Skoda Karoq Sportline

В інтер’єрі зміни більш фундаментальні та цікаві. На перший погляд, все доволі прагматично, знайомо та у стилі Skoda.

Той самий 10-дюймовий кластер цифрової панелі приладів та 8-дюймовий екран мультимедіа, той самий блок клімат-контролю та селектор КПП.

Тут вдаватися в подробиці не будемо, все ми вже детально вивчали в попередньому тесті Skoda Karoq. А що ж особливого тоді в салоні?

Перше – в Sportline триспицеве кермо зі скошеним низом та перфорованою шкірою.

Skoda Karoq Sportline

Друге – передні спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками. Так, виконані з тканини, проте з цікавим ромбоподібним швом.

Skoda Karoq Sportline

Позаду змін я не помітив, тут все доволі просто та без зайвого лоску, є підлокітник та простору загалом достатньо.

Skoda Karoq Sportline

Багажник теж без змін – 521 л.

Техніка Skoda Karoq Sportline

На тесті у нас була версія з турбованим, бензиновим двигуном об’ємом 1,4 л (150 к.с./250 Нм) та 8-ступеневою АКПП виробництва Aisin. Привід – передній.

Skoda Karoq Sportline

Також доступна версія з турбодизелем 2,0 л (150 к.с./3600 Нм), який працює в парі з 7-ступеневою DSG. У цій версії кросовер Skoda Karoq буде повнопривідний.

Якщо говорити саме про особливості поведінки Skoda Karoq Sportline, то спорту тут рівно стільки ж, як і в інших версіях Skoda Karoq.

Skoda Karoq Sportline

Sportline – це про деталі екстер’єру, кольори та певні зміни в салоні. Все інше тут без змін, тож ви отримаєте прагматичну та цілком передбачувану Skoda Karoq з комфортною підвіскою.

Скільки коштує Skoda Karoq Sportline

Бензинова версія Skoda Karoq Sportline 1,4 TSI/8-АКПП на передньому приводі коштує 1 597 863 грн.

Дизельна версія Skoda Karoq Sportline 2,0 TDI / 7DSG на повному приводі коштує 1 831 110 грн.

Підсумки

Skoda Karoq Sportline – спроба точково освіжити Skoda Karoq, проте без кардинальних змін.

Темні акценти в екстер’єрі, спортивне кермо та передні сидіння – основне, що змінилося та перекликається зі словом спорт у назві версії. У всьому іншому – це добре знайома Skoda Karoq, яка заслуговує на увагу.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Проте вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-03 13:00:00