Україна і світ

Тест-драйв Nissan Juke N-Sport: шукаємо спорт з двигуном 1,0 л


На тест-драйві у нас побував оновлений кросовер Nissan Juke другого покоління у версії N-Sport.

Нумо дізнаватися, як змінився Nissan Juke, скільки він коштує в Україні та які особливості версії N-Sport.

Дизайн Nissan Juke

Дизайнери обійшлися без революційних змін у зовнішньому вигляді та залишили загальний силует Nissan Juke, щоправда дещо його освіжили.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Щодо версії N-Sport, то зовні її вирізняє наявність акцентів та вставок з чорного глянцю, характерний шильдик на кришці багажника та 19-дюймові колісні диски чорного кольору.

Загалом – добре знайомий Nissan Juke, який дещо освіжили.

Салон Nissan Juke

А ось тут зміни більш кардинальні та відчутні, адже відтепер в Nissan Juke з’явилося два дисплеї, один з яких виконує роль цифрової панелі приладів, а інший — мультимедійного екрана.

Таким чином салон Nissan Juke наздогнав у технологіях своїх старших братів та отримав цифровий кластер та дисплей мультимедіа, як у Nissan X-Trail чи Qashqai. Якість зображення та швидкість роботи обох дисплеїв на дуже пристойному рівні.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Також дещо змінилася передня панель, яку вдало декорували контрастною жовтою вставкою з алькантари.

У Nissan Juke залишилась його родзинка – передні сидіння з інтегрованими підголівниками та елементами аудіосистеми Bose у них.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Виглядають цікаво та також мають контрастні акценти жовтого кольору, а також є контурне підсвічування салону.

Сидіння комфортні, достатня бокова підтримка, нарікань на них не виникало. Простору попереду достатньо, все стильне та сучасне.

Слабким місцем Nissan Juke, як і раніше, є його дуже компактний другий ряд сидінь та маловмісний багажник об’ємом 422 л.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Позаду й справді не розгуляєшся, проте для дітей та підлітків місця буде вдосталь, навіть для тривалих поїздок.

Багажник, як ви вже зрозуміли, теж не надто вражає розмірами, проте для щоденної рутини його буде достатньо.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

Як їде Nissan Juke

Наразі Nissan Juke в Україні пропонується лише з одним варіантом двигуна – бензиновий турбомотор об’ємом 1,0 л, потужністю 114 к.с. / 200 Нм.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

У нашій версії Nissan Juke був обладнаний роботизованою КПП з подвійним зчепленням – 7DCT. Привід у Nissan Juke на передні колеса.

Nissan Juke має кілька режимів водіння – Eco, Standart та Sport.

Його характер змінюється відповідно до режимів. І так, тут є режим Sport, до якого я скептично поставився, бо звідки Sport у кросовера з літровим двигуном? Проте Nissan Juke у цьому режимі їде значно жвавіше та цікавіше, змінюється відгук педалі газу, алгоритм роботи РКПП та Джук наче просинається.

Nissan Juke N-Sport – тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Не буду давати вам марної надії – не те щоб я дуже вражений, проте Nissan Juke у цьому режимі бадьорить.

Назви режимів Eco та Standart говорять самі за себе – обираючи спокійний стиль водіння, ви легко можете вписатися у розхід палива 7-7,5 л на 100 км у міському циклі та 4,5-5 л на трасі.

Щодо підвіски Nissan Juke, то попереду тут встановлена незалежна підвіска типу МакФерсон, а позаду – торсіонна балка.

Якщо відверто, то Nissan Juke на 19-дюймових дисках не найкращий варіант для українських доріг і питання не лише в комфорті, а й у безпеці. Проте вигляд на цих дисках – на всі сто, тут я згоден.

Скільки коштує Nissan Juke в Україні

Лише базова версія Nissan Juke пропонується на механіці (1,0 л / 6-МКПП) у комплектації Acenta та обійдеться у 942 720 грн. Якщо ж говорити про Acenta з 7DCT, то її вартість становить 1 004 320 грн.

Далі йдуть середні версії N-Connecta за 1 071 960 грн та Tekna за 1 120 000 грн.

Топові комплектації N-Design та N-Sport коштують однаково – 1 254 440 грн.

Підсумки

Nissan Juke залишився вірним традиціям, зберіг впізнаваність та дещо освіжився. Салон став більш сучасним та технологічним, проте залишився компактним та не надто практичним позаду.

Двигун та КПП приємно здивували – передусім показниками витрати палива та неочікувано жвавою поведінкою у режимі Sport.

Є питання до доцільності 19-х дисків, проте це питання можна легко закрити, обравши 17-дюймові.

Вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-03-13 12:48:00