Україна і світ

Тест-драйв DS7 E-Tense 4х4: що нового та скільки коштує гібрид


На тест-драйві у нас побував оновлений французький кросовер DS7, а точніше, його гібридна версія E-Tense 4х4.

Нумо дізнаватися, що нового в дизайні, інтер’єрі та техніці DS7 E-Tense 4х4.

Дизайн DS7 E-Tense 4х4

DS7 E-Tense 4х4 зберіг впізнаваний силует, проте помітно оновився. Зокрема він отримав нову радіаторну решітку, ходові вогні, видозмінений передній бампер і позбувся зайвого хрому.

Також змінилася й передня оптика, яку раніше було легко впізнати за елементами, які оберталися. Тепер це адаптивна матрична оптика.

DS7 E-Tense 4x4

Дещо видозмінилися й задні ліхтарі, які отримали темніше оздоблення.

Салон DS7 E-Tense 4х4

В інтер’єрі змін не так багато, як зовні, проте вони є. Дещо освіжилася та стала сучаснішою приладова панель.

DS7 E-Tense 4x4

Оновлено мультимедійну систему, дещо змінилася графіка та меню. До швидкості роботи та якості картинки питань жодних – все на рівні.

DS7 E-Tense 4x4

Проте є питання до зручності. Більшістю функцій авто можна керувати лише через мультимедійний дисплей, зокрема й кліматичним устаткованням. Як на мене, то це не надто зручно, коли в русі тобі доводиться відриватися від водіння та порпатися в меню.

Система підтримує бездротовий Apple CarPlay та Android Auto. В DS7 E-Tense є і бездротова зарядка для телефону.

Є підігрів передніх сидінь, функція масажу для водія, переднього пасажира та додаткова підколінна підтримка. Проте підігріву керма не виявилося, що доволі дивно, якщо ми говоримо про преміум.

DS7 E-Tense 4x4

Матеріали й виконання залишилися на високому рівні – шкіра Nappa, металеві елементи, оригінальне виконання та увага до дрібниць.

DS7 E-Tense 4x4

Залишився й годинник B.R.M R180, який є своєрідною фішкою DS7 E-Tense.

Салон стильний, витончений і нетривіальний. Навіть попри те, що самій моделі близько п’яти років, інтер’єр все ще має сучасний вигляд.

Позаду все теж витончено та стильно, є регулювання спинки сидіння за кутом нахилу, підлокітник, проте немає окремого блоку керування кліматом.

DS7 E-Tense 4x4

Багажник зміг зберегти свій об’єм у 555 л, попри наявність елементів гібридної установки. Проте з цієї ж причини DS7 E-Tense 4х4 втратив й місце під запасне колесо – тепер замість нього лише ремкомплект.

DS7 E-Tense 4x4

Гібрид DS7 E-Tense 4х4

DS7 E-Tense 4х4 – плагін-гібрид створений на основі турбобензинового двигуна об’ємом 1,6 л (200 к. с.) та двох електромоторів – на передній (81 кВт/110 к. с.) та задній (83 кВт/113 к. с.) осях. Асистує цій системі 8-АКПП.

Гібридна система оснащена батареєю на 14,2 кВт год, що трохи більше, ніж у попередньої версії – 13,2 кВт год. Загальна потужність DS7 E-Tense 4х4 становить 300 к. с. та 520 Нм сумарного крутного моменту.

DS7 E-Tense 4x4

Батарею можна підзаряджати пристроєм від звичайної розетки, або ж від публічних зарядок. DS7 E-Tense 4х4 здатен приймати 7,4 кВт год, тож десь за 2 години його вдасться зарядити повністю.

На повністю зарядженому акумуляторі та виключно на електротязі, взимку, у мене запас ходу становив близько 35-40 км.

Якщо постійно їздити із зарядженим акумулятором, то завдяки гібридній установці, ймовірно, можна досягти показника витрат палива 1,2 л на 100 км, як заявлено виробником. Якщо ж користуватися DS7 E-Tense 4х4, як звичайним автомобілем, не прив’язуючись до розетки, то витрати палива коливатимуться у межах 9 л на 100 км.

DS7 E-Tense 4х4 завдяки гібридній системі також отримав повний привід, тож у зимову погоду може тепер підстрахувати.

DS7 E-Tense 4x4

Якщо підсумовувати та згадати про характер DS7 E-Tense 4х4, то тут більше про спокійне водіння та повсякденні поїздки, як на мене.

Так, характер змінюється завдяки режимам, проте я віддав би перевагу неспішним поїздкам. DS7 E-Tense 4х4 – це більше про комфорт.

Плавні старти, заряджена батарея, менше шкідливих викидів – це про DS7 E-Tense 4х4.

Скільки коштує DS7 E-Tense 4х4

DS7 E-Tense 4х4 у базовій версії Rivolli коштує 2 484 260 грн.

DS7 E-Tense 4х4 у максимальній версії Opera, як і була у нас на тест-драйві, коштує 2 774 130 грн.

Ціну вказано за авто 2023 року виробництва.

Підсумки

DS7 E-Tense 4х4 – це не про звичайний автомобіль, а про щось більше. Якщо ви любите оригінальні рішення в дизайні, інтер’єрі та обираєте щось унікальне, а не звичайні речі – тоді це для вас.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Ось таким мені видався DS7 E-Tense 4х4. Вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-12-26 14:24:00