Україна і світ

Що робити, якщо не працює мобільний інтернет — поради від НКЕК

Ілюстративне фото

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) на своїй офіційній сторінці у Facebook в першу чергу радить перевірити, чи включене передавання даних.

Це можна зробити в налаштуваннях чи на панелі швидких налаштувань:

— перезавантажте пристрій;

— перевірте рівень сигналу вгорі екрана на індикаторі мобільного інтернету (2G, 3G, 4G або H);

— якщо індикатор сигналу відсутній, отже, немає покриття. Перейдіть в інше місце (наприклад, на вулицю), якщо це безпечно, і перевірте наявність сигналу;

— увімкніть і за 10 секунд вимкніть режим польоту;

— перевірте кошти на рахунку та чи пройшла абонентська плата за послуги;

— перевірте, чи працює мережа вашого оператора. Якщо ні — скористайтесь національним роумінгом. Детальніше про нацроумінг тут: https://bit.ly/3Dr2mlB.

Коли зникає світло та домашній Wi-Fi, базові станції мобільних операторів на акумуляторах працюють автономно кілька годин, а кожну з них до повного заряду потрібно заряджати від 24 до 48 годин.

Для рішення цієї проблеми оператори встановлюють генератори та докладають максимум зусиль!

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

НКЕК рекомендує не зловживати розмовами по мобільному телефону та обмежити передачу та завантаження об’ємних відео та фото файлів:

  • Намагайтесь недивитись відео на смартфоні
  • Вимкніть автозавантаження медіа вмесенджерах
  • Встановіть низьку якість відео вYouTube
  • Заможливості використовуйте WI-FI
  • Видаліть некритичні для вас додатки, які активно використовують батарею та завантажують оновлення.

Джерело: Інформаційне агентство АрміяInform
2022-12-17 01:33:49