Немає електроенергії понад 9 годин: куди звертатися мешканцям Львівщини
Мешканців Львівщини просять звертатися у “Львівобленерго”, якщо у їхніх помешканнях немає світла понад 9 годин. Про це повідомили на Facebook-сторінці підприємства.
“Якщо Ви бачите, що світла немає вже більше 9 годин, або ж сусідні будинки, які вимикають разом з Вашим, вже мають електроенергію, а у Вас немає — ймовірно сталося пошкодження електромереж і про це потрібно повідомити енергетиків”, – йдеться у повідомленні.
Звернутися до підприємства можна за допомогою чат-боту “Львівобленерго” у Telegram та Viber. Там потрібно обрати свій особовий рахунок, натиснути кнопку “Немає світла”. Заявка потрапить у диспетчерську службу.
Також можна телефонувати за номерами цілодобової гарячої лінії:
- 0800301568;
- 0673331568;
- 0504601568;
- 0931701568;
- (032) 290-75-68.
Станом на 30 листопада на Львівщині застосовують аварійні вимкнення електроенергії за схемою: 4 – 8 – 4 – 8, де чотири години – подача електроенергії, а вісім годин – її відсутність.
“Виділений ліміт навантаження для Львівщини покриває лише 50% загальних потреб області. Це наслідок ворожих обстрілів енергетичної інфраструктури та дефіциту потужності в енергосистемі України”, – йдеться у повідомленні.
Читайте також
Мешканців Львівщини закликають зменшити споживання електроенергії: як саме
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
У Львівській онлайн-карті з закладами, що мають генератори та укриття, вже 225 локацій