Україна і світ

Міністр оборони назвав попередні причини падіння літака Ан-26 під Чугуєвом

Попередню причину катастрофи літака Ан-26 в Чугуєві можна буде назвати після розшифровки чорного ящика.

Попередньо відомо, що сталась відмова одного з датчиків у лівому двигуні повітряного судна, заявив міністр оборони України Андрій Таран.

– Ми розглядали окремо питання і щодо двигуна, і щодо літака. Ресурсу вистачало. Що саме сталося – будемо з’ясовувати, – розповів міністр.

Міністр додав також, що двигун літака мав в запасі понад 5 тис. льотних годин до чергового ремонту.

Екіпаж літака виконував штатний політ з навчання курсантів  у штурманській справі. За планом літак повинен був зробити до 10 злетів і посадок по 15 хвилин кожна.

– Це планові навчальні польоти. Він повинен був ще працювати до 23.00. Через п’ятнадцять хвилин вони злітають, роблять коло і сідають. Тобто все відбувалося за планом. А що сталося? Будемо розбиратись, – додав голова Міноборони.

Після кожної посадки літак оглядався технічними фахівцями.

Що відомо про командира Ан-26

Командир корабля майор Богдан Кишеня мав наліт близько 800 годин. Близько 20.38 він повідомив диспетчеру про неполадки з лівим двигуном.

– Однак, він був в цілому спокійний і готувався садити літак на одному двигуні, що передбачено технічними регламентами, – зазначив Таран.

Під Харковом впав літак

25 вересня під Харковом впав літак Ан-26, бортовий номер №76.

Літак виконував навчальні польоти з курсантами Харківського університету Повітряних Сил. На борту було 7 членів екіпажу та 20 студентів.

Літак впав за 2 км від військового аеродрому на узбіччі дороги Київ-Харків-Довжанський.

Ан-26 був побудований у 1977 році. Машина могла здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу, заявили у Міноборони.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

 

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Джерело ФАКТИ. ICTV
2020-09-26 10:29:07

Back to top button
Close