Меми допомагають старшокласникам краще розібратися в генетиці: вчені пропонують нову методику
Два науковці філіпінського університету Атенео де Маніла вирішили дослідити, як можна осучаснити викладання біології для старшокласників.
Для пояснення складних тем, таких як поділ клітин і генетика, вони використали меми.
Про поділ клітин з гумором
Мем – це лаконічна змістовна фраза, малюнок, який має гумористичний відтінок, зрозумілий та близький для певної групи людей.
У дослідженні взяли участь дві групи одинадцятикласників – усього 240 осіб. Їм запропонували вивчити клітинний поділ і генетику за допомогою двох різних підходів. Одним викладали тему традиційно, іншим – за допомогою мемів.
Це приклад мемів, які використовували для пояснення поділу (мейозу та мітозу), понять РНК, ДНК і реплікації, а також — гетерозигот. (Carlos & Delocado. / The Asian Journal of Biology Education, 2024)
Експериментальна група, яка навчалася з використанням матеріалів, наповнених мемами, мала значно вищі бали після тестування, ніж старшокласники, які опановували тему без мемів.
Меми допомагають краще пояснити тему і зацікавити учнів
Це дослідження дає підстави говорити про нові педагогічні інструменти та стратегії для донесення до учнів нового покоління якомога більше складної інформації.
Крім того, використання мемів знизило тривожність учнів на уроці і заохотило їх більш докладно вивчати предмет, який до цього їх мало цікавив.
Дослідники зазначили, що підхід з гумором до викладання тієї чи іншої складної теми з будь-якого предмету може не лише зацікавити підлітків, а й допомогти знайти спільну мову з ними.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело і фото: The Asian Journal of Biology Education, Наука
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-22 14:41:00