Mazda змінює логотип вперше з 1997 року: цифровий дизайн та пласкі форми
Mazda оновлює свій логотип вперше з 1997 року на користь плаского дизайну, який краще оптимізований для смартфонів та цифрових дисплеїв.
Нову емблему можуть презентувати вже найближчим часом
Це оновлення знаменує собою найбільш значний редизайн з моменту дебюту логотипа, натхненного чайкою в 1997 році, який був візитною карткою Mazda протягом майже трьох десятиліть.
Варто зазначити, що 105-та річниця компанії припадає на 30 січня, тож презентація може бути присвячена цій події. Також ходять чутки, що оновлений логотип може співіснувати з поточним дизайном, залежно від його застосування.
Новий спрощений дизайн вперше з’явився в інтернеті в липні 2024 року, коли Mazda зареєструвала його в Японському патентному відомстві. Попри те, що логотип позбувся металевої текстури, гострих країв та багатошарової глибини свого попередника, він залишається впізнаваним.
Автовиробник стверджує, що плоскіша емблема виглядає чіткіше на екранах смартфонів і ноутбуків, хоча вони не стали вдаватися в подробиці.
Придивившись уважніше, ви помітите деякі ледь помітні, але навмисні зміни. Зовнішню форму було згладжено до трохи більш округлої, а колись вигнуті крила чайки тепер мають чіткі, прямі лінії.
Чорно-біла колірна гама створює чисту, висококонтрастну естетику, хоча їй бракує об’ємних відблисків і тіней, які надавали старому дизайну полірованого, тривимірного вигляду.
Фото: Carscoops
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-30 13:39:00