Україна і світ

Jeep Grand Cherokee – тест-драйв позашляховика (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив позашляховик Jeep Grand Cherokee, модель, яка має 30-річну історію та цей час завоювала неабияку популярність у всьому світі.

Нумо дізнаватися, що собою являє новий Jeep Grand Cherokee та чи йому вдається поєднувати якості розкішного позашляховика та сімейного мінівена.

Дизайн Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee – саме той випадок, коли автомобіль не потрібно представляти, адже його зовнішність залишилась впізнаваною, а сама назва відома навіть людям, які далекі від автомобільного світу.

Зараз дивляться

На тест-драйві була представлена подовжена L-версія на 7 місць.

Довжина цієї версії складає 5,2 м, а отже не помітити цього велетня на дорозі просто не вдасться. Виглядає Jeep Grand Cherokee монументально та дуже переконливо, що змушує інших водіїв дещо швидше поступатися дорогою або звільняти крайню ліву смугу.

Певного шарму додає пакет High Altitude, який замість хромованих елементів оздоблення передбачає використання чорного глянцю та 21-дюймові колісні диски, теж темного кольору.

Єдине, що може видатись дещо простим на фоні всієї розкішної зовнішності – звичайні, світлодіодні, рефлекторні фари, що є притаманним американському ринку. Проте, до якості освітлення, особисто у мене, питань немає.

Якщо коротко про Jeep Grand Cherokee – харизматичний, солідний та вірний традиційному дизайну позашляховик.

Салон Jeep Grand Cherokee

Інтер’єр Jeep Grand Cherokee зустрічає розкішним поєднанням вставок із натуральної італійської шкіри Palermo з ромбоподібним швом та вставок з натурального горіхового шпону на кермі та торпедо.

Виглядає дуже стильно, елегантно та до якості матеріалів жодних питань. А ось тут розробники, на відміну від рішення з оптикою, дещо перевершили очікування. Адже для американського ринку характерним є те, що матеріали є інколи надто простими та бюджетними, проте – це точно не про новий Jeep Grand Cherokee.

Панель приладів виконана у вигляді цифрового дисплея діагоналлю 10,25 дюйма, а за мультимедіа відповідає сенсорний екран в центрі торпедо діагоналлю 10 дюймів.

З цікавинок – є камера у салоні, яка дає змогу спостерігати за задніми рядами сидінь, а це доволі корисно, коли у вас чималенька сім’я та позаду їздять малюки.

Також опційно доступний екран й навпроти переднього пасажира, на який можна виводити навігацію, мультимедіа, зображення з камер та навіть відтворювати відео.

Сам екран вкритий спеціальною плівкою так, щоб водій, перебуваючи за кермом, не бачив його зображення, а отже й не відволікався на нього.

У салоні є безліч ніш, підстаканників та портів для заряджання гаджетів. Словом – усе для зручності великої сім’ї та далеких подорожей.

Передні сидіння оснащені підігрівом, вентиляцією та навіть функцією масажу. До слова, кермо та другий ряд сидінь теж оснащені підігрівом.

Для пасажирів другого ряду є власна панель керування кліматичною установкою, сидіння регулюються повздовж та можуть змінювати кут нахилу, є шторки від сонця та чималий запас простору.

Третій ряд сидінь розкладається та складається за допомогою електроприводу та теж має достатній запас простору для пасажирів, а якщо ми говоримо про дітей, то у такому випадку й взагалі питань стосовно комфорту немає.

Багажне відділення з розкладеним третім рядом сидінь має об’єм 490 л, чого вже не мало, а ось якщо скласти третій ряд, то отримаємо цілих 1328 л.

Преміальний, позашляховий, сімейний мінівен – якщо коротко підсумувати інтер’єр Jeep Grand Cherokee.

Як їде Jeep Grand Cherokee

Тестовий Jeep Grand Cherokee був оснащений бензиновим, атмосферним двигуном V6 Pentastar потужністю 285 к.с. та крутним моментом 400 Нм. Двигун працює в парі з 8-АКПП.

Окремої похвали заслуговує звук двигуна, який став просто медом для вух в епоху електрифікації та гібридизації.

Динаміка теж порадувала, особливо на стартах із місця та помірних швидкостях. Словом, в місті динаміки вистачає та від Jeep Grand Cherokee отримуєш суцільне задоволення.

Так, звісно, від позашляховика довжиною 5,2 м та спорядженою масою 2299 кг навряд варто очікувати аж надто спортивної поведінки. Проте, як на мене, динаміки цілком достатньо.

Тестовий Jeep Grand Cherokee був оснащений пневматичною підвіскою Quadra Lift.

Система автоматично збільшуватиме та зменшуватиме дорожній просвіт, щоб адаптуватися до відповідних умов руху та обраного режиму. На вищих швидкостях Jeep Grand Cherokee опускатиметься до більш аеродинамічного кліренсу, а під час роботи в позашляхових режимах транспортний засіб відповідно підвищуватиме кліренс.

Загалом кліренс Jeep Grand Cherokee можна змінювати у діапазоні 215-276 мм.

Завдяки пневматичній підвісці вдалося досягти неабиякого рівня комфорту в салоні навіть на досить розбитих ділянках та отримати додаткову впевненість та прохідність на бездоріжжі.

Тестовий Jeep Grand Cherokee отримав систему постійного повного приводу Quadra-Drive II 4WD з диференціалом збільшеного тертя задньої вісі з електронним керуванням.

Керує повним приводом система Selec-Terrain, яка дає можливість обрати з 5 режимів адаптації до дорожніх та погодних умов: сніг, Бруд/пісок, авто, спорт, каміння.

Проте, як на мене, можливості повного приводу – це скоріше данина історії та вірність традиціям Jeep. Навряд власники преміального позашляховика будуть використовувати його в надзвичайно складних умовах бездоріжжя. Але без позашляхових якостей його залишити просто не мали морального права, бо це все ж Jeep Grand Cherokee.

Впоратися з габаритами Jeep Grand Cherokee у місті допомагають камери кругового огляду та паркувальні датчики, проте до розмірів звикати все ж доведеться.

Звісно, не могли залишити Jeep Grand Cherokee й без сучасних систем та асистентів. Є адаптивний круїз-контроль, моніторинг сліпих зон, контроль за смугою руху, камера нічного бачення та інше. Словом, тут є все, що ви очікуєте побачити у сучасному преміальному автомобілі. А тепер до найцікавішого – ціни на Jeep Grand Cherokee.

Скільки коштує Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee в Україні пропонується з двома варіантами бензинових двигунів, двома варіаціями довжини (5 та 7 місць), трьома варіаціями систем повного приводу та трьома комплектаціями.

Усе дещо заплутано, тому візьмемо за основу для порівняння найдешевшу та найдорожчу версію Jeep Grand Cherokee в Україні.

Jeep Grand Cherokee у варіації 2.0L Turbo 271 АКПП-8 4WD, у версії на 5-місць та у комплектації Limited коштує 2 396 100 грн.

Jeep Grand Cherokee у варіації 3.6L Pentastar 285 АКПП-8 4WD, у версії на 7-місць та у максимальній комплектації Summit Reserve коштує 3 822 000 грн. Саме така версія і була у нас на тест-драйві, проте з додатковими опціями.

Підсумки

Jeep Grand Cherokee – однозначно вартий уваги та точно подарує емоції та драйв. Як на мене, то тут максимальний баланс між якостями преміального автомобіля, позашляхових якостей, та комфортного сімейного мінівена.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-07-05 10:55:09