Apple вдесяте поспіль стала найдорожчою компанією
Apple знову став найдорожчим брендом у світі. Вартість компанії з останнього дослідження рік тому зросла на 18% та перевищила $482,2 млрд.
На другому місці опинився Microsoft, ціна якого за рік зросла на 32% – до $278,3 млрд.
На третьому місці вийшов Amazon із подорожчанням на 10% – $274,8 млрд.
Четверте місце посів Google із подорожчанням на 28% – до $251,75 млрд.
Toyota подорожчала на 10% (до $59,8 млрд) та посіла п’яте місце.
Вона замінила Coca-Cola, яка без змін продовжує коштувати $57,5 млрд.
Сукупність вартості брендів у топ-100, за даними Interbrand Corp, перевищує 3 трлн $88,93 млрд. Тобто вона зросла за рік на 16%.
Рейтинг Interbrand Corp враховує фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживача та здатність їх забезпечити прибутки. Цей рейтинг публікується вже 23 роки.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело: Interbrand Cor
Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-11-11 15:15:19