Україна і світ

У Київстар стався збій: що не працює і коли обіцяють відновити

Споживачі повідомляють про збій у роботі мобільного оператора Київстар 1 листопада. Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти на рахунок через банкінги.

У Київстарі підтвердили збої, що у частини клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.

— Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом.

У компанії додали, що основні послуги, такі як дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.

— Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину, – додали у Київстарі.

Наразі під час спроби поповнити рахунок в онлайн-банкінгу ПриватБанку клієнти отримують спеціальне повідомлення: Поповнення мобільного телефону даних оператора тимчасово закрито.

Застосунок Monobank також повідомляє про неможливість поповнити рахунок, як і на порталі мобільного оператора.

Напередодні стався збій у роботі  Monobank. Деякі користувачі не могли зайти у свій обліковий запис або спостерігалися проблеми з платежами.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Джерело: Київстар


Джерело ФАКТИ. ICTV
2022-11-01 14:47:22